افزایش غرفه‌های بازیافت تا پایان سال

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: سازمان مدیریت پسماند به منظور توسعه زیرساخت‌های لازم جهت تشویق شهروندان به امر تفکیک پسماند نسبت به افزایش غرفه‌های بازیافت تا پایان سال اقدامات لازم انجام خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افزایش غرفه‌های بازیافت تا پایان سال
شناسه : 45922 | انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی در جلسه شورای سازمان مدیریت پسماند که در سالن جلسات شهردار قم برگزار شد، با اشاره به توسعه زیرساخت‌های لازم در حوزه مدیریت پسماند عنوان کرد: در حال حاضر تعداد پیمان‌های بهره‌برداری از پسماند خشک، چهار پیمان در مناطق( ۲و ۴ )،( ۳،۶ و ۷)، ( ۱ و ۵ ) و(۸) در سطح شهر فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳۶۰ خودرو ناوگان جمع آوری پسماند خشک را تشکیل می‌دهند، ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک از درب منازل، صنوف و معابر توسط ناوگان جمع‌آوری پسماند خشک انجام می‌شود.

میرابراهیمی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ غرفه بازیافت در سطح شهر دایر هستند که محل دریافت پسماند خشک و ارائه آموزش مفاهیم مدیریت پسماند به شهروندان هستند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در ادامه به توسعه ایستگاه‌های ثابت جمع آوری پسماند خشک در مناطق هشتگانه اشاره کرد و گفت: ساخت و تکمیل ایستگاه‌های ثابت جمع‌آوری پسماند خشک از سال‌های گذشته در دستور کار سازمان قرار گرفت و مناطق ۸، ۵، ۲، ۶ و ۳ راه اندازی و به بهره‌برداری رسید.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.