کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها» منتشر شد

کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها» نوشته «رحیم مخدومی» در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب داستان کودک توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها» منتشر شد
شناسه : 45882 | انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مسجد جمکران، کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها» نوشته «رحیم مخدومی» و با تصویرگری «سحر پری‌رخ» در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب داستان کودک توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شد.

رحیم مخدومی نویسنده و پژوهشگر حوزه ادبیات مقاومت در این کتاب با محور قرار دادن کودکان جنگ زده یمن و دیگر کشورهای جنگ زده خاورمیانه مثل لبنان، فلسیطن، عراق و… با زبانی جذاب، مقاومت در برابر نیروهای متجاوز را به شکل داستانی روایت کرده و فرمانده نیروهای مقاومت حاج قاسم سلیمانی  را معرفی کرده است.

در این کتاب کودکان متوجه این موضوع می‌شوند که هدف بزرگ حاج قاسم، تلاش برای پایان جنگ و ایجاد دنیایی امن و رسیدن به صلح و دوستی بوده است.

کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها» به‌صورت تمام رنگی و در ۳۶ صفحه و با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان در کتاب فروشی‌ها عرضه شده است.

پس از انتشار این کتاب، مجله تایمز در اقدامی خصمانه و کینه توزانه، با توهین به سردار دل‌ها از انتشار این قبیل آثار برای کودکان ایرانی ابراز نگرانی کرده است.

این مجله با تکرار ادعاهای گذشته مقامات آمریکایی، صهیونیستی از اینکه شهید دل‌ها در این اثر عمو قاسم نامیده شده و همچون پدری مهربان کودکان یمن و فلسطین و عراق را برای مبارزه با نیروهای متجاوز متحد می‌کند، ابراز ناخشنودی کرده است.

مجله تایم با تیتر «بازآفرینی سلیمانی به عنوان قهرمان مهربان ادبیات داستانی» ضمن اقرار به جاری و ساری بودن روح این شهید بزرگوار، نسبت به چاپ کتاب‌های کودک با محوریت حاج قاسم سلیمانی از جمله کتاب «حاج قاسم و پرواز نقاشی‌ها» ابراز ناخرسندی و نگرانی کرده است.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.