بازدید معاون سازمان تبلیغات از حوزه هنری قم

حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در حوزه هنری قم از بخش‌های مختلف این نهاد هنری بازدید و با رئیس حوزه هنری قم گفت‌وگو کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید معاون سازمان تبلیغات از حوزه هنری قم
شناسه : 45825 | انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از حوزه هنری قم و دیدار با محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری استان بر تأثیر هنر در انتقال پیام دینی تأکید کرد.

وی در آغاز سخنانش یادآور شد: «به فرموده‌ مقام معظم رهبری، پیام دینی باید با هنر عجین شود تا تأثیرگذار و ماندگار باشد. پیرو همین سخن، معاونت فرهنگی و تبلیغ وظیفه‌اش خلق اثر در قالب فرهنگی هنری برای نشر توسط دیگر ارکان سازمان می‌داند. تبلیغ اصیل هم در واقع همین تولید هنری است.»

معاون سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: «با تمام وجود معتقدیم که کلیدی‌ترین راهبرد در حوزه فرهنگ و هنر تربیت و تقویت نیروی انسانی‌ است و باید در این زمینه سرمایه‌گذاری شود.»

*در تلاش هستیم با تولیدات فرهنگی و هنری فضای معنوی و انقلابی قم را تقویت کنیم

در ادامه محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام عزت زمانی متذکر شد: «در تلاش هستیم که حوزه هنری قم را با کمک و احیای نیروی انسانی حوزه و استعدادهای بیرون دستگاه که به توان حوزه خواهند افزود، تبدیل به پایگاه هنر و هنرمندان انقلاب کنیم.»

وی افزود: «قم به واسطه قرارگیری حرم مطهر حضرت معصومه(س) و پیشینۀ تاثیر گذارش در دوران انقلاب اسلامی، جاذبه‌ای برای مخاطبان مذهبی و انقلابی دارد که کمتر شهری دارد. ما در تلاش هستیم که با فعالیت‌ها و تولیدات فرهنگی و هنری این فضا را تقویت کنیم.»

وی در ادامه برخی فعالیت‌های در دست اقدام حوزه هنری استان قم برای تربیت نیروی هنرمند مردمی و انقلابی را تشریح کرد.

پس از این دیدار، حجت الاسلام عزت‌زمانی از ساختمان و امکانات حوزه هنری قم، نمایشگاه تایپوگرافی «فاطمی» و کارگاه نقاشی‌خط «فاطمی» که با حضور روح الله دلخانی و اساتید خط و خوشنویسی قم در حال برگزاری بود، بازدید کرد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.