کشف تریاک از حلب‌های خیار شور در قم

جانشین فرمانده انتظامی قم از کشف ۸۲ کیلو تریاک در داخل حلب‌های خیار شور خبر داد و گفت: یکی از قاچاقچیان بومی قم این مواد را در پوشش حلب خیار شور از استان فارس به قم منتقل کرده بود که با هوشیاری مأموران ناجا، ۳ نفر متهم نیز دستگیر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف تریاک از حلب‌های خیار شور در قم
شناسه : 45463 | انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار بهادر اسماعیلی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پیگیری‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد یکی از قاچاقچیان بومی استان قم قصد دارد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در پوشش حلب خیار شور از استان فارس به قم منتقل کند.

وی افزود: با اقدامات تکمیلی پلیس مشخص شد بار خیار شور در انباری واقع در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر قم در حال تخلیه است که بلافاصله با هماهنگی قضایی اکیپ های عملیاتی به محل اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی قم ادامه داد: مأموران مشاهده کردند قاچاقچیان در حال تخلیه حلب‌های خیار شور از یک دستگاه خودروی کامیونت به داخل انباری هستند که بلافاصله ۳ نفر متهم دستگیر و کامیون موصوف و ۲دستگاه خودروسواری دیگر توقیف و به همراه حلب‌های خیار شور برای بررسی و کشف مواد مخدر به مقر پلیس  مبارزه با مواد مخدر استان قم منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از داخل ۷ حلب خیار شور مقدار ۸۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه در قالب ۷ ظرف پلاستیکی کشف شد.

اسماعیلی در پایان بیان داشت: متهمان  به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی تحویل شدند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.