اجرای پروژه‌های رفع آب‌گرفتگی در خیابان‌های قم

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از اجرای چند پروژه لوله‌گذاری جهت جمع‌آوری آب‌های سطحی و رفع مشکل آب‌گرفتگی در بلوار محتشم کاشانی، خیابان آیت‌الله بافقی، کمربندی رینگ شرقی حدفاصل نوقطار تا ولیعصر(عج)، کمربندی رینگ شرقی (تکمیل رودخانه تا نوقطار)، بلوار حمزه سیدالشهدا و کوچه ۱۹ بلوار جمهوری خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای پروژه‌های رفع آب‌گرفتگی در خیابان‌های قم
شناسه : 44917 | انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به ادامه بررسی میدانی و رفع آب‌گرفتگی معابر، اظهار داشت: پروژه لوله‌گذاری بلوار محتشم کاشانی به همین منظور در دستور کار منطقه شهرداری قرار دارد که طول لوله‌گذاری این طرح ۱۵۰۰ متر است و نوع لوله طراحی‌شده در این پروژه ۱۲۰۰ میلی‌متر است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: این پروژه با هدف رفع آب‌گرفتگی خیابان ۱۵ خرداد و نوبهار اجرا می‌شود و ۶ میلیارد تومان نیز برای بهره‌برداری از آن اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

به گفته وی، پروژه لوله‌گذاری کمربندی رینگ شرقی حدفاصل نوقطار تا ولیعصر(عج) به طول ۴۵۰۰ مترمربع با استفاده از لوله طراحی‌شده ۲ هزار میلی‌متر با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار با هدف تکمیل رینگ شرقی جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر، یکی از اقدامات شاخص شهرداری قم است.

حلوایی‌زاده، پروژه لوله‌گذاری خیابان آیت‌الله بافقی به طول یک کیلومتر را از دیگر طرح‌های فعال جهت رفع مشکلات آب‌گرفتگی معابر قم دانست و اضافه کرد: نوع لوله طراحی‌شده در این پروژه ۱۰۰۰ میلی‌متر است که چهار میلیارد تومان جهت اجرای آن اعتبار پیش‌بینی‌شده است که با اجرای این پروژه آب‌گرفتگی خیابان حریم کمربندی محدوده منطقه رفع خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه لوله‌گذاری کمربندی رینگ شرقی (تکمیل رودخانه تا نوقطار)، اذعان کرد: طول اجرای پروژه ۳۴۰ متر با لوله طراحی‌شده ۲ هزار میلی‌متری است که سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جهت اجرای آن اعتبار به کار خواهد رفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با تأکید بر اهداف اجرای این پروژه، یادآور شد: تکمیل رینگ شرقی جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر در قالب این طرح مورد توجه شهرداری قم بوده است.

وی، پروژه سپتیک آشغال‌گیر مکانیزه بلوار حمزه سیدالشهدا قبل از تقاطع سلام به طول ۳۰ مترمربع با هدف جلوگیری از ورود زباله به رینگ کمربندی با اعتبار دو و نیم میلیارد تومانی را از دیگر پروژه‌های شهرداری قم برای رفع مشکلات آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های شهری نام برد.

حلوایی‌زاده گفت: پروژه سپتیک جذبی کوچه ۱۹ بلوار جمهوری اسلامی با هدف جلوگیری از آب‌گرفتگی زیرگذر عطاران با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری در زمینه آب‌گرفتگی معابر است.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.