مردان بلندقامت به یاری ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی آمدند

نمایش‌های خیابانی مردان بلندقامت با هدف اشاعه و ارتقای اخلاق شهروندی در حوزه فرهنگ راهنمایی و رانندگی به مناسبت گرامیداشت «روز قم» اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مردان بلندقامت به یاری ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی آمدند
شناسه : 43984 | انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ارتقای فرهنگ شهروندی در ابعاد مختلف از اهداف روز قم است و در بین قالب‌های مختلف هنری، نمایش‌های خیابانی با توجه به جذابیت و عینیت داشتن دارای اثرگذاری بیشتری است.

شهرداری قم به همین منظور، نمایش‌های خیابانی مردان بلندقامت را با هدف ترویج فرهنگ شهروندی در حوزه قوانین راهنمایی و رانندگی از ابتدای آبان ماه جاری در دستور کار خود قرار داده است.

در قالب این نمایش‌های خیابانی مباحث و موضوعات مهمی مانند توقف در پشت چراغ‌قرمز، بستن کمربند ایمنی، توجه به ایستادن خودروها در پشت خط عابر پیاده، تذکر نسبت به عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، رعایت سرعت ایمن، جلوگیری از عجله و شتاب‌زدگی در زمان رانندگی توسط مردان بلندقامت در اشکال مختلف هنری به شهروندان منتقل می‌شود.

طراحی و کارگردانی نمایش‌های خیابانی با هدف گرامیداشت روز قم با مصطفی فرخی یزدی است و بازیگران خوش‌ذوقی مانند محمدرضا روشنایی، معین حیدری، محمدرضا عمویی و محمدجواد زیادی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده، نمایش‌های خیابانی مردان بلندقامت در بیش از ۳۰ نقطه و تقاطع شهری قم از ابتدای آبان ماه جاری در حال برگزاری است و تداوم اجرای این قبیل برنامه‌ها در بهبود و توسعه فرهنگ شهروندی می‌تواند بسیار مفید باشد.

خاطرنشان می‌شود این نمایش خیابانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم با مشارکت جمعی از هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی قم برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.