مدت ارسال آثار به جشنواره ملی مطبوعات دینی تمدید شد

دبیر نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان آبان‌ماه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مدت ارسال آثار به جشنواره ملی مطبوعات دینی تمدید شد
شناسه : 43811 | انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰   پرینت

محمد جواد محرابی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» با اشاره به اعلام فراخوان نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی از ۷ شهریور ماه سال‌جاری، گفت: بنا بود پرونده ارسال آثار به جشنواره تا پایان امروز ۲۰ آبان ماه بسته شود اما نظر به استقبال اهالی رسانه و درخواست‌های متعدد خبرنگاران، مهلت ارسال آثار یک‌بار دیگر تمدید شد.

وی با تأکید بر اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مطبوعات دینی دیگر تمدید نخواهد شد، گفت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره باید آثار خود را تا ۳۰ آبان‌ماه صرفاً از طریق سایت جشنواره به نشانی pressfestival.ir ارسال کنند.

وی به استقبال قابل توجه اهالی رسانه از نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی اشاره کرد و گفت: آثار ارسال‌شده به جشنواره در روزهای اخیر با رشد چشمگیری مواجه شده است.

دبیر نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی افزود: آثار ارسالی به این جشنواره می‌بایست از تاریخ یک فروردین ۱۳۹۹ در رسانه‌های دارای مجوز فعالیت از هیئت نظارت بر مطبوعات منتشر یا چاپ شده باشند.

محرابی تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی در بخش حرفه‌ای بر اساس محورهای اعلام شده در قالب «سرمقاله، مقاله و یادداشت»، «مصاحبه»، «گزارش (خبری تحلیلی تحقیقی)»، «خبر»، «تیتر»، «عکس (خبری گزارش تصویری)»، «گرافیک، طراحی و صفحه‌آرایی»، «موشن‌گرافی، کلیپ‌های مفهومی و»، «گزارش‌ها و مصاحبه‌های تصویری» برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر شرکت در بخش حرفه‌ای، در بخش موضوعی نیز با ارسال حداکثر سه اثر در جشنواره شرکت کنند.

وی تصریح کرد: بخش موضوعی این جشنواره شامل تولید آثار در شش موضوع «ایثار و شهادت»، «نماز»، «فرهنگ عمومی»، «اخلاق و فرهنگ شهروندی»، «مسجد، رکن محله‌محوری شهری» و «حجاب و عفاف» می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی همچنین از معرفی بهترین نشریه حوزه دین در این جشنواره خبر داد و گفت: نشریاتی که به صورت تخصصی به موضوع دین می‌پردازند می‌بایست سه شماره آخر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از بررسی و ارزیابی توسط هیئت داوران، بهترین نشریه حوزه دین معرفی شود.

خاطرنشان می‌شود نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با مشارکت حوزه‌های علمیه، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، شهرداری قم، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، کنگره شهدای قم، خانه مطبوعات، بسیج رسانه و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.