«ندای ملکوت» در قم می‌پیچد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: امیدواریم مردم با پیوستن به پویش «ندای ملکوت» و اذان گفتن در فضای محله‌ها و خیابان‌های شهر در ترویج اقامه نماز وقت مؤثر باشند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
«ندای ملکوت» در قم می‌پیچد
شناسه : 43230 | انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی در حاشیه آغاز به‌کار نخستین پویش و مسابقه «ندای ملکوت» که همزمان با «روز قم» در بوستان حضرت نجمه (س) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری قم بیش از یک سال است که برای ترویج شعائر دینی و ترویج مباحث امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف، پویش مردمی اذان را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: این پویش در یکسال گذشته با محوریت ارگان‌های دولتی و ادارات برگزار شد و جریان خوبی برای اذان گفتن توسط کارکنان و ترویج فرهنگ نماز شکل گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با تأکید بر اینکه با جشنواره قرآنی ندای ملکوت به دنبال گسترش این پویش در سطح شهر و کشور هستیم، ابراز کرد: امیدواریم مردم با پیوستن به این پویش در هنگام اذان ظهر و مغرب با گفتن اذان در محلات، کوچه‌ها و خیابان‌ها بتوانند فضای پر شور معنوی را در راستای ترویج اقامه نماز وقت ایجاد کنند.

مقیمی خاطرنشان کرد: برای موفقیت در انجام این پویش و فراگیر شدن آن، برگزاری مسابقه نیز در دستور کار قرار گرفت که همه علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند از اذان گفتن خود در کوچه‌ها و محلات تصویر گرفته و آن را به سایت سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری قم به آدرس www.FV_QOM.IR ارسال کنند تا هم در مسابقه شرکت کنند و هم در امر اشاعه نماز قدمی برداشته باشند.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.