برگزاری جلسات مشاوره کودک‌ونوجوان در مراکز کانون پرورش فکری قم

دبیر هفته ملی کودک در استان قم از حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم و برگزاری جلسات مشاوره خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری جلسات مشاوره کودک‌ونوجوان در مراکز کانون پرورش فکری قم
شناسه : 42552 | انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سید امیر طباطبایی یکی از اتفاقات خوب هفته ملی کودک را هم‌افزایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم با نهادهای استانی عنوان کرد و گفت: در طول هفته کودک با مشارکت اداره‌کل بهزیستی قم، کارشناسان اورژانس اجتماعی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور یافتند و نشست‌های مشاوره به محوریت کودکان برگزار شد.

وی، هدف از اجرای طرح استقرار کارشناسان اورژانس اجتماعی در مراکز کانون را توجه ویژه خانواده‌ها به سلامت روان کودکان عنوان کرد و افزود: کارشناسان اورژانس اجتماعی هرروز به مدت دو ساعت در تعدادی از مراکز کانون به مشاوره خانواده‌ها پرداختند.

دبیر هفته ملی کودک در استان قم افزود: کارشناسان اورژانس اجتماعی در مشاوره‌های خود با خانواده‌های کودکان و نوجوانان، اصول مراقبت و نگهداری از کودک بیش فعال، تقویت اعتماد به نفس در کودکان، راهکارهای رفع استرس و  اضطراب اجتماعی، شیوه‌های صحیح تربیت فرزند و عوامل حفظ سلامت روان کودکان را بیان کردند.

طباطبایی تصریح کرد: حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در کانون مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفت و خواستار تداوم اجرای این برنامه شدند.

وی همچنین از برگزاری دو ویژه‌برنامه «قرار مهربانی» به مناسبت هفته ملی کودک خبر داد و گفت: در قالب این برنامه، جمعی از کودکان بهزیستی مهمان مراکز ۳ و ۵ کانون شدند و در کنار سایر اعضای کودک و نوجوانان کانون از برنامه‌های شاد و متنوع هفته ملی کودک بهره‌مند شدند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.