اجرای سرودهای خیابانی همزمان با هفته ملی کودک در قم

همزمان با هفته ملی کودک و به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سرودهای خیابانی در سطح شهر قم اجرا می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای سرودهای خیابانی همزمان با هفته ملی کودک در قم
شناسه : 42126 | انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، سید امیر طباطبایی با اشاره به برنامه‌های هفته ملی کودک در استان قم، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در هفته ملی کودک تلاش می‌کند با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در سطح شهر و استان، نگاه‌ها را به سمت مسائل کودک و نوجوان معطوف کند.

وی از اجرای سرودهای خیابانی همزمان با هفته ملی کودک در قم خبر داد و گفت: این ویژه‌برنامه به مدت دو روز به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم و مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان در سطح میدان‌ها، بوستان ها و خیابان‌های پرتردد و مرکزی شهر قم برگزار می‌شود.

دبیر هفته ملی کودک قم افزود: این سرودها با مضامین معنوی و دینی، ترویج حس میهن پرستی و توجه به شادی و نشاط کودکان در سطح شهر اجرا می‌شود.

طباطبایی افزود: اجرای سرودهای خیابانی از عصر یکشنبه در جوار مزار شهدای گمنام کوه خضر نبی(ع) آغاز شد و با استقبال خوب شهروندان در میدان مفید، میدان شهید دستغیب، مقابل ورزشگاه حیدریان و میدان شهدا نیز دنبال شد.

دبیر هفته ملی کودک قم تصریح کرد: اجرای سرودهای خیابانی در روز دوشنبه نیز علاوه بر اجرا در میادین مهم شهرستان کهک، در خیابان شهید محلاتی، میدان جهاد، خیابان فرهنگیان، خیابان آزادگان و میدان امام خمینی(ره) قم نیز برگزار شد.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم همزمان با هفته ملی کودک از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سطح شهر قم، روستاهای استان، مراکز کانون و فضای مجازی برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.