قم میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می‌شود

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران رایگان فیلم‌های سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قم میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان می‌شود
شناسه : 41678 | انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمد کاظم رضوانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان که در سالن جلسات شهید سید مرتضی آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: سی‌وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان با اصفهان در تعدادی از استان‌های سراسر کشور از جمله قم برگزار می‌شود.

وی از اکران ۱۰ فیلم بخش مسابقه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما ونوس قم خبر داد و گفت: فیلم‌های این جشنواره همزمان به هفته ملی کودک از روز جمعه ۱۶ مهر تا روز سه‌شنبه ۲۰ مهر در دو سانس ۱۴ و ۱۶ روی پرده می‌رود.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: تماشای فیلم‌های این جشنواره برای کودکان و نوجوانان استان رایگان است و با هماهنگی انجام‌شده با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارگان‌هایی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، بخشی از ظرفیت سالن سینما به این عزیزان اختصاص خواهد یافت.

رضوانی همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان در روز چهارشنبه ۲۱ آبان خبر داد و گفت: در این مراسم، فیلم برتر جشنواره از نگاه داوران کودک و نوجوان قم معرفی و از نویسندگان و فعالان حوزه کودک و نوجوان تجلیل می‌شود.

وی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در روزهای برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان در قم اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله در ماه‌های آینده با افزایش ضریب واکسیناسیون، شرایط بهتری را برای برگزاری جشنواره‌های سینمایی داشته باشیم.

رئیس اداره سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تا پایان سال، جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، سینما حقیقت، فیلم فجر و نماز و نیایش در استان قم برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.