گلایه شهروندان قم از تأخیر اتوبوس‌های درون شهری

سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، توسعه حمل‌ونقل عمومی و پوشش خدمات در تمام شهر را لازم و ضروری دانست و گفت: بیشترین گلایه مردم در سامانه ۱۳۷، تأخیر اتوبوس‌ها و معطلی شهروندان در ایستگاه اتوبوس بوده که باید هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
گلایه شهروندان قم از تأخیر اتوبوس‌های درون شهری
شناسه : 41609 | انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا پوریافر در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، با تأکید بر اهمیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، اظهار داشت: این حوزه نیازمند منابع مالی و حمایت بیشتری بوده و باید به شرایط مطلوب برسیم.

وی، توسعه حمل‌ونقل عمومی و پوشش خدمات در تمام شهر را لازم و ضروری دانست و گفت: بیشترین گلایه مردم در سامانه ۱۳۷ تأخیر اتوبوس‌ها و معطلی شهروندان در ایستگاه اتوبوس بوده که باید هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود.

سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر داشتن نگاه کلان و تأمین منابع مالی برای رسیدن به شرایط مطلوب در ناوگان اتوبوسرانی تصریح کرد: امروز مطالبه مردم سمت‌وسویی دیگری داشته و بیشترین درخواست‌ها بر ارائه خدمات مطلوب در ناوگان اتوبوسرانی است.

وی، احداث خیابان و توسعه شبکه معابر را در اولویت بعدی مردم عنوان و ابراز کرد: ناوگان اتوبوسرانی و حمل‌ونقل عمومی نیز امروز نیازمند نگاهی اولویت‌دار بوده و باید تلاش کنیم سهم اتوبوسرانی را در حمل‌ونقل عمومی افزایش دهیم.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.