کارمندان ایثارگر حوزه هنری قم تجلیل شدند+ تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس از کارمندان رزمنده و ایثارگر حوزه هنری قم تجلیل و قدردانی شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کارمندان ایثارگر حوزه هنری قم تجلیل شدند+ تصاویر
شناسه : 41505 | انتشار : ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی حوزه هنری قم، به مناسبت هفته دفاع مقدس از کارمندان رزمنده و ایثارگر حوزه هنری قم در سالن آسمان حوزه هنری تجلیل شد.

محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم در سخنانی اظهار کرد: با وجود اینکه شرایط سنی بسیاری از ما در حدی نبود که بتوانیم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور داشته باشیم اما امروز در این جلسه سعادت داریم از مجاهدانی که از شرف و ناموس این ملت دفاع کردند، قدردانی کنیم. 

وی با بیان اینکه سرزمین ایران همواره محل نزاع و فتنه بوده‌ و این مُلک همیشه نیازمند جانبازی‌ و ایثارگری بوده‌است، گفت: در طول ۸ سال دفاع مقدس و به لطف مجاهدت برادران‌مان، حماسه‌ای رقم خورد که تا سال‌ها می‌تواند سوژه هنرمندان‌مان باشد. سوژه‌ای انسانی و حماسی که نمی‌توان ازآن چشم‌پوشی کرد. ما با مشارکت یکدیگر باید به ارزش‌ها و مسیری که این عزیزان نشان‌مان دادند متعهد باشیم، دِینی گردن ماست که باید تلاش کنیم آن را اداء کنیم.

رئیس حوزه هنری قم خاطرنشان کرد: امروز در خدمت عزیزانی هستیم که باعث فخر مجموعه حوزه هنری قم هستند، استاد محمدرضا آزاد که در اخلاق نمونه هستند و همیشه دلسوز و حامی مجموعه بوده‌اند. استاد فدایی حسین هنرمند یگانه با سوابق رشادت و ایثارگری مثال زدنی و جناب آقا قنبری شخصی دلسوز و با تقوا که حضورشان در جایگاه امروزشان باعث شده تا کارکنان حوزه هنری قم با خاطری آسوده به فعالیت بپردازند.

در ادامه محمدرضا آزاد و سید حسین فدایی حسین از هنرمندان عرصه تئاتر و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و عباس قنبری جانباز جنگ تحمیلی به بیان خاطراتشان از دوران دفاع مقدس پرداختند. در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر از رشادت‌ها و جانبازی‌های این سه تن تقدیر شد.   

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
اتمام عملیات زیرسازی و بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.