انتقال کامل آهن‌فروشان منطقه دو قم به شهرک صنوف

مدیر منطقه دو شهرداری قم از انتقال کامل آهن‌فروشان منطقه به شهرک صنوف خبر داد و گفت: در بخشی از بلوار شاهد، واحدهای در و پنجره‌ساز مستقر هستند که کار انتقال این واحدها نیز آغاز شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقال کامل آهن‌فروشان منطقه دو قم به شهرک صنوف
شناسه : 40806 | انتشار : ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی با اشاره به اهمیت ساماندهی مشاغل مزاحم شهری، اظهار کرد: وجود برخی مشاغل نظیر آهن‌فروشان به علت ایجاد مشکلات ترددی،‌ ایجاد صدا، نارسایی بصری و… همواره مورد نارضایتی مردمی بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب، قابل‌توجه و ارزشمند شهرداری در سال‌های گذشته ساماندهی این مشاغل بوده است،‌ ابراز کرد: یکی از مطالبات ‌ویژه مردم منطقه خروج آهن‌فروشان بود که ۳۰ سال در برنامه‌ها قرار داشت ولی هیچ‌گاه عملیاتی نشده بود.

مدیر منطقه دو شهرداری قم ادامه داد: این پروژه با ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهرک صنوف و بسترسازی برای انتقال این صنوف مزاحم در سال ۱۳۹۶ فراهم شد و مراحل انتقال تا سال ۱۳۹۸ ادامه پیدا کرد و در حال حاضر در منطقه دو آهن‌فروشی وجود ندارد.

وی یکی دیگر از اقدامات در زمینه ساماندهی مشاغل را انتقال واحدهای کپسول‌پرکنی دانست و ادامه داد: بیش از ۸۰ گاراژ ضایعاتی نیز در سطح منطقه وجود داشت که با هماهنگی‌های انجام‌شده اکثر این گاراژها تعطیل‌شده است و مابقی نیز در حال ساماندهی است.

رحیمی خاطرنشان کرد: در بخشی از بلوار شاهد نیز واحدهای درب و پنجره‌ساز مستقر هستند که کار انتقال این واحدها آغازشده و به‌زودی این کار نیز به اتمام می‌رسد.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.