ممنوعیت عرضه دام در سطح شهر قم همزمان با عید قربان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم از عدم برپایی جایگاه‌های عرضه و ذبح دام در سطح شهر خبر داد و گفت: شهروندان دام موردنیاز خود را از کشتارگاه‌های جاهد و پرتو در جاده جعفریه تهیه‌کرده و از کشتار دام در منازل یا معابر عمومی خودداری کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت عرضه دام در سطح شهر قم همزمان با عید قربان
شناسه : 38851 | انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محسن میرهادی از عدم برپایی جایگاه‌های عرضه و ذبح دام در سطح شهر خبر داد و گفت: امسال هم برپایی ۱۰ جایگاه عرضه و چهار جایگاه ذبح دام منتفی شد و ذبح دام عید قربان فقط در کشتارگاه صنعتی قم و کشتارگاه پرتو انجام می‌شود.

میرهادی با اشاره به نصب بنر و اطلاع‌رسانی کشتارگاه‌های تعیین‌شده در سطح شهر ابراز کرد: طبق سنوات گذشته اجازه عرضه دام در هیچ‌یک از نقاط شهر داده نمی‌شود و برای ذبح دام باید با مراکز مشخص‌شده هماهنگ شود؛ بنابراین از شهروندان محترم خواهشمندیم جهت حفظ سلامت خود و اطرافیان دام موردنظر را از کشتارگاه‌های معتبر تهیه کنند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به جلسه ستاد ملی کرونا و برگزاری دعای عرفه در فضای باز، اظهار داشت: همکاران در مورد بحث نظافت و شست‌وشو در روز عید قربان و برگزاری دعای عرفه به‌صورت آماده‌باش قرار دارند.

وی ضمن تأکید بر نظافت، نگهداری و آماده‌سازی شهر در اعیاد غدیر و قربان افزود: کاروان شادی ویژه عید قربان در سطح شهر به‌صورت عبوری و بدون تجمع و توقف همراه با پخش صوت و آذین‌بندی زیبا جهت ایجاد شادی و نشاط برای شهروندان راه‌اندازی می‌شود.

میرهادی تصریح کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تمام مناطق ازجمله سازمان آتش‌نشانی و اداره کل تخلفات شهری برای مراسم‌های عید قربان و غدیر در آماده‌‎باش کامل هستند.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.