ملاقات الکترونیکی رئیس‌کل دادگستری قم با زندانیان

رئیس‌کل دادگستری استان قم امروز با سه مددجوی زندان‌های قم به صورت الکترونیکی دیدار کرد و در جریان مشکلات این زندانیان و خانواده‌های آنان قرار گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ملاقات الکترونیکی رئیس‌کل دادگستری قم با زندانیان
شناسه : 38836 | انتشار : ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادگستری قم، حجت‌الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری استان قم امروز با سه مددجوی زندان های استان قم به صورت الکترونیکی دیدار و در جریان مشکلات این زندانیان و خانواده های آنان قرار گرفت.

وی درخصوص اهداف برگزاری ملاقات‌های الکترونیک با مددجویان گفت: با توسعه زیرساخت‌های لازم، امکان استفاده از خدمات الکترونیک قضائی برای ملاقات مجازی با زندانیان در بستر امن سامانه‌های قوه قضائیه در این استان فراهم شده است.

رئیس‌کل دادگستری قم افزود: اجرای این برنامه‌ها، با هدف تحقق محتوای مواد ۱۷۵، ۵۲۸ و ۶۵۵ قانون آیین دادرسی کیفری است و در راستای تکریم ارباب رجوع، ارتقای شاخص‌های اصلاحی و تربیتی زندان و کاهش مشکلات و هزینه‌های زندانیان و خانواده‌هایشان خصوصاً با توجه به شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است و با تقویت و توسعه این فرایند، ضرورت مراجعه حضوری مددجو به محاکم دادگستری و خانواده های آنان به زندان برای ملاقات با آن‌ها کاهش خواهد یافت.

مظفری در پایان با اشاره به برگزاری جلسات دادرسی به صورت الکترونیک خاطرنشان کرد : ارتباط با زندان و مجموعه‌های مرتبط با دادگستری از طریق الکترونیک سبب شده است تا تحول خوبی در این زمینه صورت گیرد که جای تقدیر دارد و البته باید در این زمینه بیشتر تلاش و فعالیت کنیم تا بتوانیم برای کمک به زندانیان و خانواده‌های آنان از ظرفیت‌ها استفاده بهتری کنیم.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.