برگزاری ۴۱ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری قم

کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری قم گفت: ۴۱ عنوان کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ۴۱ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری قم
شناسه : 38549 | انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، شهزاد حدادپور با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در تابستان امسال، کارگاه‌های آموزشی مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان خود برگزار می‌کند، اظهار کرد: ۴۱ عنوان کارگاه آموزشی مجازی در سایت کانون به نشانی qom.kpf.ir بارگذاری شده که ۱۰ کلاس شامل خوشنویسی، رنگ و بازی، فن بیان، قصه نمایش، نجوم، نقاشی، نوشتن خلاق، هوافضای مقدماتی و پیشرفته به حد نصاب رسیده و مابقی در حال تکمیل ظرفیت هستند.

وی ادامه داد: دوره‌های حضوری کانون نیز که با استقبال خانواده‌ها همراه شده در مراکز ۱۰ گانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری هستند.

کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری قم با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده برای معرفی مراکز کانون، عناوین کارگاه‌ها و نحوه ثبت‌نام در سایت کانون و رسانه‌های استان انجام شده است، ابراز کرد: آخرین مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی ساعت ۲۴ روز ۱۵ تیر بود. البته علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعت بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های بعدی با شماره تلفن ۳۲۱۹۸ تماس بگیرند یا به آدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
بی‌خطرسازی ۱۰۰ درصدی پسماندهای پزشکی در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.