برگزاری ۴۱ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری قم

کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری قم گفت: ۴۱ عنوان کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در تابستان ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری ۴۱ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری قم
شناسه : 38549 | انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، شهزاد حدادپور با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در تابستان امسال، کارگاه‌های آموزشی مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان خود برگزار می‌کند، اظهار کرد: ۴۱ عنوان کارگاه آموزشی مجازی در سایت کانون به نشانی qom.kpf.ir بارگذاری شده که ۱۰ کلاس شامل خوشنویسی، رنگ و بازی، فن بیان، قصه نمایش، نجوم، نقاشی، نوشتن خلاق، هوافضای مقدماتی و پیشرفته به حد نصاب رسیده و مابقی در حال تکمیل ظرفیت هستند.

وی ادامه داد: دوره‌های حضوری کانون نیز که با استقبال خانواده‌ها همراه شده در مراکز ۱۰ گانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری هستند.

کارشناس آموزش و پرورش کانون پرورش فکری قم با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده برای معرفی مراکز کانون، عناوین کارگاه‌ها و نحوه ثبت‌نام در سایت کانون و رسانه‌های استان انجام شده است، ابراز کرد: آخرین مهلت ثبت نام کارگاه‌های مجازی ساعت ۲۴ روز ۱۵ تیر بود. البته علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعت بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های بعدی با شماره تلفن ۳۲۱۹۸ تماس بگیرند یا به آدرس اینستاگرام kanoonparvaresh-qom@مراجعه کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.