جزئیات آتش‌سوزی کانون پرورش فکری قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفای حریق کتابخانه مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم خبر داد و گفت: میزان خسارت و علت حریق بعد از حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و بررسی دوربین‌های مدار بسته سالن اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات آتش‌سوزی کانون پرورش فکری قم
شناسه : 37271 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱   پرینت

حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» در رابطه با آتش‌سوزی مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری قم واقع در پردیسان، گفت: ساعت ۱۴:۵۹ دقیقه خبر آتش سوزی به مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی قم اعلام شد، بلافاصله دو واحد عملیاتی ظرف زمانی ۴ دقیقه از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه رسیدند.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم درگیر حریق شده بود، گفت: با توجه به اینکه امکان وسعت حریق وجود داشت، درخواست واحدهای پشتیبانی شد و سه دستگاه خودرو سنگین به محل اعزام شد.

سخنگوی آتش‌نشانی قم افزود: آتش‌نشانان در ساعت ۱۶:۲۱ به صورت کامل حریق را اطفاء کرده و محل را ترک کردند.

کریمی در رابطه با دلایل آتش‌سوزی کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: میزان خسارت و علت حریق بعد از حضور کارشناسان واحد پیشگیری آتش‌نشانی قم و بررسی دوربین‌های مدار بسته سالن اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم، هرگونه عمدی بودن این حادثه را رد کرد و در واکنش به نشر اخبار کانال‌های مجازی که از این حادثه به عنوان «آتش‌سوزی گسترده» یاد کرده بودند، گفت: اگر حادثه گسترده بود، باید ۲۰ خودرو سنگین به همراه ۶۰ آتش‌نشان اعزام می‌شد.

کریمی یادآور شد: آتش‌سوزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در رده‌ حریق منازل بود اما برای احتیاط بیشتر و جلوگیری از امکان سرایت آتش، خودروهای پشتیبانی اعزام شدند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.