جزئیات آتش‌سوزی کانون پرورش فکری قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفای حریق کتابخانه مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم خبر داد و گفت: میزان خسارت و علت حریق بعد از حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و بررسی دوربین‌های مدار بسته سالن اعلام خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات آتش‌سوزی کانون پرورش فکری قم
شناسه : 37271 | انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱   پرینت

حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست» در رابطه با آتش‌سوزی مرکز شماره ۱۰ کانون پرورش فکری قم واقع در پردیسان، گفت: ساعت ۱۴:۵۹ دقیقه خبر آتش سوزی به مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی قم اعلام شد، بلافاصله دو واحد عملیاتی ظرف زمانی ۴ دقیقه از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه رسیدند.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم درگیر حریق شده بود، گفت: با توجه به اینکه امکان وسعت حریق وجود داشت، درخواست واحدهای پشتیبانی شد و سه دستگاه خودرو سنگین به محل اعزام شد.

سخنگوی آتش‌نشانی قم افزود: آتش‌نشانان در ساعت ۱۶:۲۱ به صورت کامل حریق را اطفاء کرده و محل را ترک کردند.

کریمی در رابطه با دلایل آتش‌سوزی کتابخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: میزان خسارت و علت حریق بعد از حضور کارشناسان واحد پیشگیری آتش‌نشانی قم و بررسی دوربین‌های مدار بسته سالن اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم، هرگونه عمدی بودن این حادثه را رد کرد و در واکنش به نشر اخبار کانال‌های مجازی که از این حادثه به عنوان «آتش‌سوزی گسترده» یاد کرده بودند، گفت: اگر حادثه گسترده بود، باید ۲۰ خودرو سنگین به همراه ۶۰ آتش‌نشان اعزام می‌شد.

کریمی یادآور شد: آتش‌سوزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم در رده‌ حریق منازل بود اما برای احتیاط بیشتر و جلوگیری از امکان سرایت آتش، خودروهای پشتیبانی اعزام شدند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.