اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برای آرام‌سازی فضای اطراف حرم مطهر

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه‌های آرام‌سازی اطراف حرم مطهر گفت: اجرای این پروژه‌ها یک فضای مناسب و دل‌انگیزی را برای زائران و شهروندان بوجود آورده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برای آرام‌سازی فضای اطراف حرم مطهر
شناسه : 36625 | انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برای آرام‌سازی فضای اطراف حرم مطهر، اظهار داشت: برای حفظ فضای قدسی حرم مطهر طرح‌های مختلفی در هسته مرکزی در سال‌های گذشته انجام‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه پیش‌ازاین شاهد عبور خودروها و آلودگی‌های صوتی اطراف حرم بودیم که با یک سری پروژه‌ها، این مشکلات از بین رفته است، ابراز کرد: اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، فضای مناسب و دل‌انگیزی را برای زائران و شهروندان بوجود آورده است.

متین‌فر با اشاره به اجرای پروژه‌های آرام‌سازی اطراف حرم مطهر تصریح کرد: ازجمله این طرح‌ها، پیاده‌راه‌سازی خیابان ارم بود که در سال ۹۷ این پروژه به اتمام رسیده و یکی از فضاهای دیدنی و زیبا از سه‌راه بازار تا حرم مطهر با توجه به درختانی که کاشته شده بوجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای پروژه پیاده‌راه ‌سازی خیابان انقلاب حدفاصل بلوار عمار یاسر تا خیابان ارم یکی دیگر از این طرح‌ها بود که سال گذشته توسط وزیر کشور به بهره‌برداری رسید و در ادامه نیز پیاده‌راه‌سازی خیابان ارم تا شهدا اجرا می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با قدردانی از اهالی منطقه، اصناف و زائران در همکاری با اجرای این پروژه‌ها گفت: کسبه خیابان ارم و انقلاب با توجه به شرایط کرونا، همکاری و مشارکت لازم را داشتند که این همکاری منجر به ایجاد فضای دلنشین و آرام در این خیابان‌ها شده است.

متین‌فر ادامه داد: در این پروژه‌ها اکثر تأسیسات روبنایی بود و منظره تیرهای برق و کابل‌ها، درشان حرم نبود که با طراحی خوب همکاران و تعامل شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به جابه‌جایی تأسیسات و زیرزمینی کردن تأسیسات، گام‌های مؤثری در راستای طرح‌های توسعه حرم مطهر برداشته شد.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.