اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برای آرام‌سازی فضای اطراف حرم مطهر

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه‌های آرام‌سازی اطراف حرم مطهر گفت: اجرای این پروژه‌ها یک فضای مناسب و دل‌انگیزی را برای زائران و شهروندان بوجود آورده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برای آرام‌سازی فضای اطراف حرم مطهر
شناسه : 36625 | انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین‌فر با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برای آرام‌سازی فضای اطراف حرم مطهر، اظهار داشت: برای حفظ فضای قدسی حرم مطهر طرح‌های مختلفی در هسته مرکزی در سال‌های گذشته انجام‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه پیش‌ازاین شاهد عبور خودروها و آلودگی‌های صوتی اطراف حرم بودیم که با یک سری پروژه‌ها، این مشکلات از بین رفته است، ابراز کرد: اجرای طرح‌های مختلف عمرانی، فضای مناسب و دل‌انگیزی را برای زائران و شهروندان بوجود آورده است.

متین‌فر با اشاره به اجرای پروژه‌های آرام‌سازی اطراف حرم مطهر تصریح کرد: ازجمله این طرح‌ها، پیاده‌راه‌سازی خیابان ارم بود که در سال ۹۷ این پروژه به اتمام رسیده و یکی از فضاهای دیدنی و زیبا از سه‌راه بازار تا حرم مطهر با توجه به درختانی که کاشته شده بوجود آمده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای پروژه پیاده‌راه ‌سازی خیابان انقلاب حدفاصل بلوار عمار یاسر تا خیابان ارم یکی دیگر از این طرح‌ها بود که سال گذشته توسط وزیر کشور به بهره‌برداری رسید و در ادامه نیز پیاده‌راه‌سازی خیابان ارم تا شهدا اجرا می‌شود.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با قدردانی از اهالی منطقه، اصناف و زائران در همکاری با اجرای این پروژه‌ها گفت: کسبه خیابان ارم و انقلاب با توجه به شرایط کرونا، همکاری و مشارکت لازم را داشتند که این همکاری منجر به ایجاد فضای دلنشین و آرام در این خیابان‌ها شده است.

متین‌فر ادامه داد: در این پروژه‌ها اکثر تأسیسات روبنایی بود و منظره تیرهای برق و کابل‌ها، درشان حرم نبود که با طراحی خوب همکاران و تعامل شرکت‌های خدمات‌رسان نسبت به جابه‌جایی تأسیسات و زیرزمینی کردن تأسیسات، گام‌های مؤثری در راستای طرح‌های توسعه حرم مطهر برداشته شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.