۳۰ هزار قمی واکسینه شدند

معاون استاندار قم با بیان اینکه برخی سالمندان از تزریق واکسن کرونا خودداری می‌کنند، گفت: این عزیزان باید بدانند بیش از ۳۰ هزار نفر در استان قم بدون عارضه خاصی واکسینه شده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۰ هزار قمی واکسینه شدند
شناسه : 36448 | انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بیژن سلیمان پور در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان با گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی به برگزاری ۴۶ نشست شورای اطلاع رسانی استان اشاره کرد و گفت: در این نشست ها بر رویکردهای مختلف اطلاع رسانی بویژه رویکردهای ایجابی در گسترش واکسیناسیون کرونا تأکید شده است.

وی افزود: طبق آمار برخی سالمندان از تزریق واکسن کرونا خودداری می کنند، در حالی که این عزیزان باید بدانند بیش از ۳۰ هزار نفر در استان قم بدون عارضه خاصی واکسینه شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم ادامه داد: طبق دستور استاندار قم، همه امکانات و منابع انسانی دستگاه های استان باید برای گسترش واکسیناسیون کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان باشد.

وی با اشاره به موضوع انتخابات بیان کرد: تدابیر جدی برای برگزاری امن و ایمن انتخابات پیش رو اتخاذ شده است تا هم‌استانی‌های عزیز با خیال آسوده در شعبه های اخذ رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق ها بیندازند.

سلیمان پور اضافه کرد: ۷۰ شعبه جدید اخذ رأی در استان برای رعایت بهتر شیوه نامه های بهداشتی در نظر گرفته شده است، ضمن آن که گندزدایی محورهای منتهی به شعب اخذ رأی و خود شعب در فاصله ۲۴ ساعت به آغاز رأی گیری در دستور کار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم همچنین گفت: همه شعب اخذ رأی به اقلام بهداشتی مجهز خواهند بود، ضمن آن که طراحی یک اپلیکیشن در وزارت کشور در دستور کار است تا مردم بتوانند در روز رأی گیری، خلوت ترین شعبه اخذ رأی نزدیک به خود را شناسایی و نسبت به رأی دادن اقدام کنند.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت موضوع مدیریت مصرف برق و انرژی در روزهای پیش رو پرداخت و یادآور شد: جوانب این مسئله باید از طریق رسانه ها برای مردم اطلاع رسانی و شفاف سازی شود.

سلیمان پور همچنین با انتقاد از برخی شیطنت ها برای معرفی قم به عنوان استانی که شیوه نامه های بهداشتی در آن رعایت نمی‌شود، خاطر نشان کرد: این در حالی است که مردم قم در برگزاری همه مراسمات، رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در اولویت قرار می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب استان در شاخص های مختلف ابراز امیدواری کرد همراهی مردم و مسئولان استان برای ارتقای این شاخص ها بیش از پیش گسترش یابد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.