کلاهبرداران فرش‌فروشان قمی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی قم گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان قم، اعضای یک باند حرفه‌ای به اتهام کلاهبرداری ۲۱۰ میلیارد ریالی ۹۸۰ تخته فرش ابریشم، شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کلاهبرداران فرش‌فروشان قمی دستگیر شدند
شناسه : 34962 | انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع کلاهبرداری‌های مکرر از فرش فروشان بازار فرش استان توسط ۲ خریدار فرش از طریق چک های بی محل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های دقیق و تخصصی، ردپای متهمان را در تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان جهت دستگیری آنها وارد عمل شده و ضمن دستگیری آنها، ۶ تن مالخر نیز در شهرهای «پرند، تهران بزرگ، البرز و رباط کریم» شناسایی و دستگیر شدند.

میرفیضی تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات کارآگاهان، صراحتاً به کلاهبرداری ۹۸۰ تخته فرش دستبافت ابریشمی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم سپس از کشف ۲۵۰ تخته فرش ابریشم و تحویل آنها مال باختگان خبر داد و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

میرفیضی در پایان از کسبه و بازاریان خواست، نسبت به افراد ناشناس حساسیت بیشتری داشته و قبل از دریافت چک با استعلام از بانک های مربوطه و همچنین ثبت چک در سامانه صیاد و وصول آنها اطمینان حاصل پیدا کنند.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.