کلاهبرداران فرش‌فروشان قمی دستگیر شدند

فرمانده انتظامی قم گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان قم، اعضای یک باند حرفه‌ای به اتهام کلاهبرداری ۲۱۰ میلیارد ریالی ۹۸۰ تخته فرش ابریشم، شناسایی و دستگیر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کلاهبرداران فرش‌فروشان قمی دستگیر شدند
شناسه : 34962 | انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع کلاهبرداری‌های مکرر از فرش فروشان بازار فرش استان توسط ۲ خریدار فرش از طریق چک های بی محل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های دقیق و تخصصی، ردپای متهمان را در تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان جهت دستگیری آنها وارد عمل شده و ضمن دستگیری آنها، ۶ تن مالخر نیز در شهرهای «پرند، تهران بزرگ، البرز و رباط کریم» شناسایی و دستگیر شدند.

میرفیضی تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات کارآگاهان، صراحتاً به کلاهبرداری ۹۸۰ تخته فرش دستبافت ابریشمی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم سپس از کشف ۲۵۰ تخته فرش ابریشم و تحویل آنها مال باختگان خبر داد و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

میرفیضی در پایان از کسبه و بازاریان خواست، نسبت به افراد ناشناس حساسیت بیشتری داشته و قبل از دریافت چک با استعلام از بانک های مربوطه و همچنین ثبت چک در سامانه صیاد و وصول آنها اطمینان حاصل پیدا کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.