تشکیل ستاد خبری نوروزی در شهرداری قم/ آمادگی کامل سامانه ۱۳۷ برای خدمت‌رسانی به مردم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تأکید بر انتشار خبر و اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و سطح ملی از یک درگاه واحد، گفت: باید اقدامات شهرداری به‌صورت شفاف به اطلاع شهروندان برسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل ستاد خبری نوروزی در شهرداری قم/ آمادگی کامل سامانه ۱۳۷ برای خدمت‌رسانی به مردم
شناسه : 34089 | انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده از احتمال فعال شدن ستاد نوروزی در ایام تعطیلات خبر داد و افزود: امسال به نظر شرایط بهتری برای پذیرایی از مسافران بوده و شاید بتوانیم ستادهای نوروزی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال کنیم و از امروز با مرکز بهداشت تبلیغات کرونا و نوروز را آغاز کردیم.

کلانترزاده، اطلاع‌رسانی شهرداری را در بستر و فضای مجازی اعلام کرد و گفت: برای اطلاع‌رسانی در فضای مجازی و سطح ملی به اطلاعات دقیقی نیاز داشته و باید اقدامات زیادی انجام شود.

وی از تشکیل ستاد خبری در شهرداری قم خبر داد و بیان کرد: سامانه ۱۳۷ به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی بوده و همکاران هماهنگی کامل را با سایر بخش‌ها و ستاد خبری داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: جلساتی در راستای تبلیغات با حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برگزارشده و شعار «همدلی برای ظهور عید نو عهد نو»  انتخاب‌شده است.

کلانترزاده، همراهی کلان‌شهرها را با شعار مسجد مقدس جمکران عنوان و تصریح کرد: امسال سال مهدویت بوده و کلان‌شهرها با میزبانی اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قم با شعار مسجد مقدس جمکران هم‌صدا می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از حضور مدیران شهرداری در صداوسیما نیز خبر داد و ابراز کرد: از صداوسیما زمان‌های مناسبی را برای حضور در رادیو و تلویزیون گرفتیم و نسبت به سال گذشته هم در حوزه انتشار و هم در حوزه صفحات شخصی بستر فضای مجازی شهرداری پیشرفت چشم‌گیری داشته است.

کلانترزاده، نیاز مردم به امید و اطلاع‌رسانی درست و دقیق فعالیت‌های شهرداری را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: از هرگونه سیاه نمایی باید پرهیزکرده زیرا مردم نیاز به امید داشته و باید اقدامات شهرداری به‌صورت شفاف بازگو شود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.