دستگیری سارقان منزل در قم

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری دو سارق منزل و کشف ۵ فقره سرقت در این رابطه خبر داد و گفت: در حال حاضر، شیوه سارقان منزل تغییر کرده و اموال کم حجم و با ارزش ریالی بالا را سرقت می‌کنند، به همین دلیل لازم است شهروندان از نگهداری پول، طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداری کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری سارقان منزل در قم
شناسه : 33994 | انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم، شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۲ متهم شده و در یک عملیات غافلگیرانه، آنها را دستگیر شدند.

سرهنگ اسماعیلی گفت: این افراد طی تحقیقات و در مواجهه مدارک و مستندات موجود به ۵ فقره سرقت منزل در قم اعتراف کرده که در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

وی با بیان اینکه شیوه سارقان منزل تغییر و بیشتر اموال کم حجم و با ارزش ریالی بالا را سرقت می‌کنند، تصریح کرد: متأسفانه به‌رغم هشدارهای مکرر مبنی بر خودداری از نگهداری پول، طلاجات و اموال با ارزش در منزل، باز شاهد نگهداری این‌گونه موارد در منازل هستیم.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم هشدار داد: مردم بایستی طلا و جواهرات خود را به صندوق امانات سپرده و حتماً برای منازل خود از دوربین های مداربسته و قفل های استاندارد استفاده کنند.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.