آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت

شهر بیست/ ثبت‌نام برای حضور در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از دهم دی ماه آغاز شده و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن و عترت
شناسه : 30986 | انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، آزمون سراسری قرآن و عترت امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت مجازی و در سه گروه آزمونی شامل گروه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، گروه معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و گروه حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی  quranedu.ir فرایند ثبت‌نام را انجام دهند.

ثبت‌نام آزمون امسال در ۱۴ رشته شامل ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در دو رشته ترجمه سوره بقره و تفسیر سوره بقره، بخش معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در سه رشته حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه، حفظ و مفاهیم صحیفه سجادیه و سبک زندگی معصومین و حفظ قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم جزء۳۰، حفظ و مفاهیم جزء اول، حفظ و مفاهیم سوره بقره، حفظ و مفاهیم ۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۱۵ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۰ جزء اول، حفظ و مفاهیم ۲۵ جزء اول و حفظ و مفاهیم کل قرآن کریم است. زمان برگزاری آزمون، نیمه اول اسفند ماه اعلام شده است.

ثبت‌نام برای نوزدهمین‌ آزمون سراسری قرآن و عترت محدودیت سنی ندارد و هر داوطلب می‌تواند در تمامی رشته‌ها به غیر از گروه حفظ که تنها اجازه حضور در یک‌ رشته خواهد داشت، ثبت‌نام کند.

هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در بهمن سال گذشته در ۳۵۰ شهر و شهرستان و در بیش از ۴۷۰ حوزه در چهار گروه ترجمه و مفاهیم، معارف اهل‌بیت(علیهم‌السلام)، حفظ قرآن، سبک زندگی و سیره معصومان و در ۱۶ رشته برگزار شد که ۱۰ رشته به حفظ قرآن اختصاص داشت و ۷۵ درصد داوطلبان را علاقه‌مندان به حفظ قرآن تشکیل می‌داد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.