ایستگاه‌های a13 و a14 مترو تا پایان سال تملک می‌شود/ هزینه ۲۷ میلیارد تومانی پروژه‌های تملک منطقه ۶

شهر بیست/ سرپرست منطقه ۶ شهرداری قم با اشاره به اختصاص ۲۷ میلیارد تومان برای پروژه‌های تملک شهرداری منطقه ۶ در سال جاری از تملک ایستگاه‌های a13 و a14 قطار شهری تا پایان سال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ایستگاه‌های a13 و a14 مترو تا پایان سال تملک می‌شود/ هزینه ۲۷ میلیارد تومانی پروژه‌های تملک منطقه ۶
شناسه : 29980 | انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به اختصاص بخش مهمی از بودجه عمرانی شهرداری منطقه ۶ به تملک، اظهار داشت: بخش مهمی از رقم پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۶ در سال جاری با رقم حدود ۲۷ میلیارد تومان به تملک اختصاص دارد.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری قم از لزوم تملک ۵ پلاک برای احداث ایستگاه‌های مترو در این منطقه خبر داد و افزود: ایستگاه‌های مترو مهم‌ترین پروژه تملک شهرداری منطقه ۶ در سال جاری است که هزینه سنگینی دارد اما با توجه به اینکه ایستگاه‌های a13 و a14 حتما باید در سال ۹۹ تملک شوند از پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری است.

حسینی به سایر پروژه‌های تملک شهرداری منطقه ۶ هم اشاره و تصریح کرد: تملک ادامه خیابان کارگر، خیابان امامزاده ابراهیم و خیابان شهید امامی هم از دیگر پروژه‌های تملکی است که امسال باید انجام شود.

وی با بیان اینکه میدان امینی بیات ادامه شصت متری توحید از دیگر پروژه‌های تملک شهرداری منطقه ۶ در سال جاری است، افزود: تملک دپوی مترو هم در بین پروژه‌های تملک سال ۹۹ قرار دارد.

سرپرست منطقه ۶ شهرداری قم با اشاره به هزینه‌های شهرداری منطقه ۶ در سال جاری، اظهار داشت: بودجه ۱۰۷ میلیارد تومانی در سال جاری برای شهرداری منطقه۶ پیش‌بینی شده است که از این مقدار حدود ۶۰ میلیارد تومان صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.