توجه به شهدای سلامت در یادمان‌سازی/ به جنبه‌های علمی و آموزشی باغ پرندگان پرداخته شود

شهر بیست/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) بر ضرورت تجلیل و ساخت نمادهایی از شهدای سلامت در قم تأکید کرد و با اشاره به احداث باغ پرندگان در قم، گفت: این مجموعه با نگاه علمی دنبال شود و تنها به جنبه‌های تفریحی و گردشگری ایجاد نشود زیرا قم شهر علم است و باید همه کارها با نگاه پژوهشی و حتی آموزشی باشد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توجه به شهدای سلامت در یادمان‌سازی/ به جنبه‌های علمی و آموزشی باغ پرندگان پرداخته شود
شناسه : 28574 | انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در دیدار سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهری که به مناسبت روز قم انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: برای ما قمی‌ها ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به قم سر آغاز یک فصل مبارک و جدید و تأثیرگذار در حیثیت و شرافت قم است.

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند ما را هر ساله برای میزبانی، جدید، نو، مؤثر، تکاملی و در تراز انقلاب آماده کند، افزود: در کارهای‌مان اگر از نعمت و فرصت وحدت مدیریت برخوردار باشیم حرکتی تکاملی خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان قم نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: باید از شهدای سلامت هم تقدیر شود و نمادهایی از شهدای سلامت در سطح شهر داشته باشیم.

وی گفت: بوستان پرندگان در قم باید با نگاه علمی دنبال شود و تنها با نگاه تفریحی و گردشگری ایجاد نشود زیرا قم شهر علم است و باید همه کارها با نگاه پژوهشی و حتی آموزشی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه شهرداری قم باید کارهای خود را با جنبه اهل‌بیتی انجام دهد، گفت: هر کاری که در این شهر مقدس انجام می‌شود باید متناسب با فضا و قداست شهر کریمه باشد به گونه‌ای که قم برای شهرهای دیگر در جنبه‌های اهل‌بیتی الگوسازی کند.

وی گفت: شهدای قم منحصر به دفاع مقدس نیست بلکه از ۱۵ خرداد ۴۲ شهید دارد و قبل از انقلاب شهدای تأثیرگذاری را تقدیم انقلاب کرده است بنابراین باید نگاه خود را به قم فراتر از انقلاب بدانیم و به ریشه‌ها و خاستگاه فکری شهدا هم توجه کنیم.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.