کاشت شش هزار اصله درخت به یاد شهدای قم/ بوستان شهید زین‌الدین آماده بهره‌برداری است

شهر بیست/ شهردار قم با اشاره به پروژه بوستان شهید زین‌الدین، گفت: این بوستان شاید در کشور بی‌نظیر باشد، بوستانی با فرم طبقاتی که با هشت طبقه شبیه به بوستان جمشیدیه تهران است و با رشد فضای سبزش، از زیبایی بیشتری هم برخوردار خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاشت شش هزار اصله درخت به یاد شهدای قم/ بوستان شهید زین‌الدین آماده بهره‌برداری است
شناسه : 28225 | انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه کمیته رسانه کنگره ملی شهدای قم که در سالن جلسات حوزه شهردار قم برگزار شد، اظهار داشت: چارچوب هر حرکتی باید توسط ستاد کنگره مشخص شود و اگر کار با وحدت کلمه جلو برود، قطعاً اثرات بهتری خواهند داشت.

سقائیان نژاد با تأکید بر اینکه نقشه راه را باید ستاد کنگره شهدا تدوین کند، خاطرنشان کرد: اگر این مسیر طی شود مطمئن باشید که برنامه‌های کنگره بسیار خوب پیش خواهد رفت و برکت خانواده‌های شهدا به این حرکت جلوه می‌دهد اما اگر منیّت در آن باشد یا خودخواهی و نیت‌ها خالص نباشد، معمولاً دچار مشکل می‌شود.

شهردار قم با اشاره به پروژه بوستان شهید زین‌الدین، تصریح کرد: این بوستان شاید در کشور بی‌نظیر باشد، بوستانی با فرم طبقاتی که با هشت طبقه شبیه به بوستان جمشیدیه تهران است که با رشد فضای سبزش از زیبایی بیشتری هم برخوردار خواهد شد.

سقائیان نژاد به کاشت ۶ هزار اصله درخت هم اشاره کرد و گفت: این کار هم یکی از اقدامات اثرگذار است که با یاد شهدا انجام خواهد شد و در مناطق مختلف یاد شهدا را زنده خواهد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به محتوا و کیفیت کار، افزود: امروز جوان‌ها دنبال کیفیت و محتوا و عقل و خرد و تفکر هستند و این موارد باید در اقداماتی که در حوزه شهدا انجام می‌شود جدی گرفته شود.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.