جزئیات دستگیری سارقان گوشی تلفن همراه در قم

شهر بیست/ جانشین فرمانده انتظامی استان قم از انهدام باند سارقان گوشی تلفن همراه در قم خبر داد و گفت: متهمان سوار بر موتورسیکلت در سطح شهر تردد کرده و در محل‌های خلوت و مرفه‌نشین از عابران پیاده سرقت می‌کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات دستگیری سارقان گوشی تلفن همراه در قم
شناسه : 27923 | انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهار کرد: در پی دریافت چندین فقره شکایت مردمی مبنی بر سرقت گوشی تلفن همراه به صورت قاپ زنی با تهدید سلاح سرد، موضوع در دستور کار تیمی مجرب از کاراگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه با انجام اقدامات پلیسی و پی گیری شبانه روزی کارآگاهان، ۶ سارق زورگیر و سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: متهمان ۲ نفره سوار بر موتورسیکلت در سطح شهر تردد کرده و در محل های خلوت و مرفه نشین از عابران پیاده سرقت می کردند.

سرهنگ اسماعیلی با بیان اینکه متهمان تاکنون به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت اعتراف کرده اند، افزود: ۲۲ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه، چندین عدد کیف دستی با محتوات داخل آن و تعدادی انواع سلاح سرد از آن ها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه پلیس در شناسایی و برخورد با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد، از شهروندانی که بدین شیوه مورد زورگیری قرار گرفته اند درخواست کرد شکایات خود را به پلیس آگاهی استان اعلام کنند.

نوشته های مشابه
برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت در قم
قم در حوزه معماری و شهرسازی سرآمد باشد
لزوم همکاری اوقاف برای ساماندهی قبرستان نو
بیمارستان‌های قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
برنامه‌ریزی برای گسترش محورهای پیاده در هسته مرکزی شهر قم
تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.