توقف احداث بوستان ترافیک در قم

شهر بیست/ شهردار منطقه هشت قم با اشاره به پروژه احداث بوستان ترافیک در حاشیه بلوار امامت و فدائیان اسلام، از ایجاد وقفه در روند اجرای این پروژه از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
توقف احداث بوستان ترافیک در قم
شناسه : 27824 | انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به اجرای پروژه بوستان ترافیک اظهار داشت: این بوستان در چند قسمت در در حاشیه بلوار امامت و فداییان اسلام در دست احداث است.

شهردار منطقه هشت قم با اشاره به طراحی کم نظیر این بوستان افزود: طراحی بوستان ترافیک به نوعی است که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین بوستان های خاورمیانه مطرح شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در بودجه سال آینده شهرداری قرار گرفته است،‌ ادامه داد: محل قرارگیری بوستان به نوعی است که پستی و بلندی های طبیعی دارد و با آسفالت مسیر می تواند به محل مناسبی برای دوچرخه سواری تبدیل شود.

رمضانی با بیان اینکه راه و شهرسازی از دو ماه پیش روند کار در بوستان ترافیک را متوقف کرده است، افزود: راه و شهرسازی مردم را برای پیگیری مطالباتشان به شهرداری ارجاع می‌دهد اما همراهی‌هایی که برای اجرای پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد ناکافی است.

شهردار منطقه هشت قم با تاکید بر اینکه همه نهادها از جمله شهرداری و راه و شهرسازی باید پیگیر مطالبات مردم باشند، تصریح کرد: راه و شهرسازی زمین بوستان ترافیک را به منظور فضای سبز واگذار کرده بود اما بعد از اینکه بحث احداث بوستان ترافیک پیش آمد از اجرای آن جلوگیری کرده است.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.