جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس دانشگاه فرهنگیان قم از برگزاری جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره علمی پژوهشی، ۱۲ شهریورماه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» برگزار می‌شود
شناسه : 25970 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حسن محمدپور رئیس دانشگاه فرهنگیان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در محل دانشگاه فرهنگیان قم و با هدف اطلاع رسانی درباره جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با همکاری بسیج فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش ویژه تمامی فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره علمی پژوهشی حداکثر ۱۲ شهریورماه اعلام شده و تمامی علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند جهت آشنایی با مقررات، نحوه ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به ناشانی اینترنتی www.sci- cbo.ir مراجعه کنند.

رئیس ستاد استانی جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قم با اشاره به برخی ویژگی‌های جشنواره عنوان کرد: جشنواره مذکور دربرگیرنده موضوعات متنوع فرهنگی، تربیتی و آموزشی در راستای تولید دانش مورد نظر آموزش و پرورش کشور است و مشتمل بر محورها و موضوعاتی همچون یادگیری موثر دوران کرونا، ارزشیابی موثر در آموزش‌های غیرحضوری، نقش خانواده، رسانه و فضای مجازی در تربیت و یادگیری، شناسایی و رفع آسیب‌های نظام آموزشی در شرایط کرونا و نقش توانمندی معلمان و احساس مسئولیت آنان در بهره گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی در دوران کرونا است.

محمدپور تصریح کرد: کرونا و شکاف آموزش و یادگیری و آسیب شناسی پساکرونا دیگر موضوعات جشنواره را تشکیل می‌دهد و به نفرات برتر در دو سطح استانی و کشوری که ایده‌های بدیع، آزاد، نوآورانه، خلاق ،پویا و موثر برای آموزش و پرورش مطرح نمایند، تقدیرنامه و جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.

وی ادامه داد: فراخوان استانی جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قم اعلام شده و جلسات هماهنگی مشترکی نیز در این زمینه با اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسبج فرهنگیان استان نیز برگزار شده است.

نوشته های مشابه
اهمیت تشخیص اولیه در سرطان پستان
برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در قم
برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر بچه‌های مسجد قم معرفی شدند
دولت و شهرداری در مورد مونوریل اختلاف ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
تأکید رئیس جمهور بر تکمیل فاز نخست مونوریل
بازدید استاندار و شهردار قم از پروژه مونوریل +تصاویر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.