جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» برگزار می‌شود

شهر بیست/ رئیس دانشگاه فرهنگیان قم از برگزاری جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره علمی پژوهشی، ۱۲ شهریورماه است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» برگزار می‌شود
شناسه : 25970 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حسن محمدپور رئیس دانشگاه فرهنگیان قم در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در محل دانشگاه فرهنگیان قم و با هدف اطلاع رسانی درباره جشنواره «ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره با همکاری بسیج فرهنگیان و وزارت آموزش و پرورش ویژه تمامی فرهنگیان، دانشگاهیان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره علمی پژوهشی حداکثر ۱۲ شهریورماه اعلام شده و تمامی علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره می‌توانند جهت آشنایی با مقررات، نحوه ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به ناشانی اینترنتی www.sci- cbo.ir مراجعه کنند.

رئیس ستاد استانی جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قم با اشاره به برخی ویژگی‌های جشنواره عنوان کرد: جشنواره مذکور دربرگیرنده موضوعات متنوع فرهنگی، تربیتی و آموزشی در راستای تولید دانش مورد نظر آموزش و پرورش کشور است و مشتمل بر محورها و موضوعاتی همچون یادگیری موثر دوران کرونا، ارزشیابی موثر در آموزش‌های غیرحضوری، نقش خانواده، رسانه و فضای مجازی در تربیت و یادگیری، شناسایی و رفع آسیب‌های نظام آموزشی در شرایط کرونا و نقش توانمندی معلمان و احساس مسئولیت آنان در بهره گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی در دوران کرونا است.

محمدپور تصریح کرد: کرونا و شکاف آموزش و یادگیری و آسیب شناسی پساکرونا دیگر موضوعات جشنواره را تشکیل می‌دهد و به نفرات برتر در دو سطح استانی و کشوری که ایده‌های بدیع، آزاد، نوآورانه، خلاق ،پویا و موثر برای آموزش و پرورش مطرح نمایند، تقدیرنامه و جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.

وی ادامه داد: فراخوان استانی جشنواره ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قم اعلام شده و جلسات هماهنگی مشترکی نیز در این زمینه با اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسبج فرهنگیان استان نیز برگزار شده است.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.