۳۰۰ هزار پرچم مشکی در میان شهروندان قم توزیع می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم گفت: با استفاده از ظرفیت مردمی و خیرین، ۳۰۰ هزار پرچم مشکی برای نصب سردر منازل، تولید و توزیع می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۰۰ هزار پرچم مشکی در میان شهروندان قم توزیع می‌شود
شناسه : 25965 | انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده اظهار کرد: شهرداری در خصوص تبلیغات محیطی و ارتقای سطح آگاهی مردم برای مقابله با کرونا، اقدامات خوبی انجام داده و در این باره تعاملات خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی داشته‌ایم.

کلانترزاده تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت در برگزاری تجمعات، روش‌های خلاقانه در برگزاری مراسم و آئین عزاداری دارای اهمیت زیادی است و در این باره پویش «هر خانه یک حسینیه» یکی از ایده‌های خوبی بود و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در گسترش پویش هر خانه یک حسینیه داشتند.

وی بیان کرد: سامانه ۱۳۷ برای مشارکت با طرح مردمی «هر خانه یک حسینیه» آمادگی لازم را دارد، ضمن اینکه در جهت ارائه هشدارهای لازم به شهروندان، مرکز تماس ۱۳۷ امکان انتقال متن خاص یا فایل صوتی از طریق کد اپراتورها و سامانه‌های گویا را دارد.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: همچنین با استفاده از ظرفیت مردمی و خیرین، ۳۰۰ هزار پرچم سیاه برای نصب سردرب خانه‌ها تولید و توزیع می‌شود؛ در این باره پویش سردر هر منزل با پرچم سیاه و گرفتن عکس از آن و تجلیل از تفرات برتر مورد توجه است.

کلانترزاده گفت: هر خانه یک حسینیه طرح بسیار مهمی است و برخی از رسانه‌ها پای کار آمدند و این طرح مورد استقبال زیادی قرار گرفت، در حال حاضر نیز  ۸ کارگاه در ۸ منطقه ایجاد شده است و پرچم‌ها پس از تولید میان شهروندان توزیع می‌شود.

وی در ادامه اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت‌ها در جهت اطلاع رسانی استفاده کنیم و هشدارهای لازم را ارائه دهیم تا ضمن برگزاری مراسم عزاداری، سلامت مردم نیز حفظ شود.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: یکی از کارهایی که از طرف سازمان فرهنگی و هنری شهرداری انجام شد حضور مداحان اهل بیت(ع) جلوی درب منزل شهیدان است که با نیت مادران شهید به نوجه سرایی می‌پردازند و این طرح مورد استقبال زیادی قرار گرفته و حرکت ارزشمندی است.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.