بازدید ایمنی از هیئت‌های مذهبی صورت می‌گیرد

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: تمام مساجد یا هیئت‌های عزاداری که قصد برگزاری مراسم یا پخت‌وپز نذری در این ایام را دارند حتما باید تائیدیه ایمنی سازمان آتش نشانی دریافت کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بازدید ایمنی از هیئت‌های مذهبی صورت می‌گیرد
شناسه : 25696 | انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به فرارسیدن ایام محرم اظهار داشت: امسال تمام تلاش مجموعه شهرداری قم بر پررنگ کردن شور حسینی در این روزهاست و در این راستا سازمان آتش‌نشانی هم نقش خود را ایفا خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: سیاهپوش کردن تمام ایستگاه‌های آتش‌نشانی با پرچم‌های عزاداری و همچنین سیاهپوش کردن صد خودروی آتش نشانی از جمله اقدامات سازمان در این زمینه است.

جعفری ادامه داد: امسال برگزاری مراسم محرم قدری متفاوت پیگیری می‌شود اما سازمان آتش‌نشانی رسالت‌های خود را در بازدید ایمنی از محل برگزاری هیات‌ها و توصیه‌های ایمنی را انجام خواهد داد.

وی گفت: اگر قرار است مجوزی برای ایجاد خیمه یا ایستگاه صلواتی صادر شود باید به سازمان آتش نشانی ارجاع داده شود تا بازدید ایمنی را داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار داشت: چند هیات از الان به ما درخواست استقرار خودرو داده‌اند که از جمله میتوان به گلزار شهدای قم و ورزشگاه حیدریان اشاره کرد که حتما استقرار خودروی آتش نشانی در این محدوده‌ها خواهیم داشت.

جعفری با اشاره به امکان حضور عزاداران اطراف حرم مطهر، گفت: استقرار خودرو اطراف حرم مطهر خواهیم داشت و بازدید ایمنی از پارکینگ های هسته مرکزی شهر قم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به انجام بازدید ایمنی از مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهر، اظهار کرد: پیگیری می‌کنیم که اگر هم جایی قرار نیست مراسم برگزار شود اما پخت و پز نذری صورت می‌گیرد، حتما بازدید داشته باشیم.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.