تبلیغات محیطی هیئات مذهبی در سطح شهر ممنوع شد/ ایجاد شور حسینی با ۱۲۰ سازه بزرگ تبلیغاتی در شهر

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به ممنوعیت تبلیغات محیطی هیئت‌های مذهبی در سطح شهر طبق دستورالعمل‌های ملی، از اختصاص ۱۲۰ ابرسازه تبلیغاتی در سطح شهر برای تعظیم شعائر حسینی در ایام محرم امسال خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تبلیغات محیطی هیئات مذهبی در سطح شهر ممنوع شد/ ایجاد شور حسینی با ۱۲۰ سازه بزرگ تبلیغاتی در شهر
شناسه : 25690 | انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده در نشست رسانه‌ای شهرداری قم که برای تشریح اقدامات گسترده مدیریت شهری در ایام عزاداری محرم و صفر برگزار شد، با اشاره به ممنوعیت تبلیغات محیطی هیئت‌های مذهبی در سطح شهر طبق دستورالعمل‌های ملی، اظهار داشت: طبق روال سال‌های گذشته اگر یک هیئت بخواهد بنری در سطح شهر بزند باید به صورت غیرحضوری اقدام کند اما امسال دستورالعمل این است که این تبلیغات صورت نگیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: هیئت‌ها مجاز هستند که سردر و در محل برگزاری مراسم، با طرح‎هایی که مدنظر خودشان هست تبلیغات محیطی داشته باشند اما در سطح شهر سازه تبلیغاتی برای اطلاع‌رسانی مکان و زمان برگزاری هیئات نخواهیم داشت.

کلانترزاده ادامه داد: نهایتا دو آویز سه در یک و نیم متر برای هر هیئت مجوز داده می‌شود تا کلیات شکل برگزاری و محدودیت‌ها را اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: هیئت‌ها برای این کار می‌توانند با اداره تبلیغات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با شماره تلفن ۳۶۱۰۴۱۱۲ هماهنگ باشند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تاکید کرد: حتما هیئت‌ها باید مجوز و برچسب نصب سازه‌ها را دریافت کنند تا با مشکلی برای جمع‌آوری مواجه نشوند.

کلانترزاده با اشاره به فرایند انتخاب شعار محرم امسال در شهر قم، گفت: در کمیته تبلیغات ستاد محرم شهرداری قم برای شعارها بررسی زیادی صورت گرفت که در نهایت به دلیل محدودیت حضور در کربلا شعار «به تو از دور سلام» انتخاب شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به جمع‌آوری هشت منبع قوی برای این شعار، خاطرنشان کرد: این شعار در روایات ما منابع بسیاری دارد و از قول ائمه اطهار بسیار نقل شده که از دور به سید الشهدا(ع) سلام دهید.

وی ادامه داد: پویش «عرض ارادت حفظ سلامت» هم به خاطر تذکرات کرونایی در تبلیغات امسال مورد توجه خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در پایان از اختصاص ۱۲۰ ابرسازه تبلیغاتی در سطح شهر برای تعظیم شعائر حسینی در ایام محرم امسال خبر داد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.