حذف ١٠٠ درصدی آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از حذف صددرصدی آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر ١١ میلیارد ریال انجام‌شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حذف ١٠٠ درصدی آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت‌الله بروجردی
شناسه : 25513 | انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اهمیت مدیریت منابع آب در  شهر قم، اظهار داشت: یکی از چالش‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، کمبود منابع آب در توسعه فضای سبز بوده و باید منابع موجود مدیریت شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان را حذف آبیاری تانکری در عرصه‌های سبز عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای حذف آبیاری عرصه‌های سبز با تانکر انجام‌شده و بر طبق اولویت در حال انجام است.

جوادیان از حذف صددرصدی آبیاری با تانکر در حاشیه بلوار آیت الله بروجردی خبر داد و تصریح کرد: فضای سبز حاشیه دو طرف بلوار مرجعیت به‌صورت ١٠٠ درصدی لوله‌گذاری شده و دیگر نیازی به آبیاری با تانکر نیست.

وی، نحوه اجرای پروژه را تشریح کرد و گفت: در این پروژه ۶ هزار متر لوله ۵٠ میلی‌متر، ٣ هزار متر لوله ١١٠ میلی‌متر، ٨ هزار و ۶٠٠ متر لوله ٩٠ میلی‌متر و ۴ هزار و ٩٠٠ متر لوله ١۶٠ میلی‌متر استفاده‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، اعتبار این پروژه را عددی بالغ‌بر ١١ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی تمام عرصه‌های فضای سبز در شهر قم را لوله‌گذاری کرده و آبیاری تانکری به‌صورت ١٠٠درصدی حذف شود.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.