افتتاح خانه بدن‌سازی قم به تعویق افتاد

شهر بیست/ رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم گفت: خانه بدن‌سازی برای بهره برداری اولیه آماده است ولی با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، آیین افتتاحیه آن به تعویق افتاده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
افتتاح خانه بدن‌سازی قم به تعویق افتاد
شناسه : 25430 | انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سعید آمده با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه بدن‌سازی در استان، افزود: باشگاه های استان در برخی رشته های زیرمجموعه این هیئت به دلیل استهلاک بالای وسایل و تجهیزات، رغبتی برای فعالیت ندارند.

وی اظهار داشت: این موضوع موجب شده تا در رشته ای مانند پاورلیفیتینگ تنها ۱۰ درصد ظرفیت استان در این رشته فعال باشد که راه اندازی خانه بدن‌سازی می‌تواند این خلأ را برطرف کند.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام قم ادامه داد: در خانه بدن‌سازی استان تجهیزات اولیه برای رشته های پاورلیفتینگ و مچ‌اندازی ایجاد شده‌است که به مرور این تجهیزات تکمیل و تجهیزات استاندارد همه رشته های زیرمجموعه هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام در این مکان مستقر می‌شود.

آمده افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، مشاوره و استعدادیابی برای تمامی رشته های ورزشی در تمام سنین، زیر نظر متخصصین مجرب در خانه بدن‌سازی استان قم انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: خانه بدن‌سازی محلی برای اشتغال پاره وقت تمامی مربیان رسمی فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام در استان قم خواهد بود و تمامی مربیان استان می‌توانند طبق قوانین خانه بدن‌سازی، از این مکان برای تمرین و پرورش ورزشکاران خود استفاده کنند.

آمده تأکید کرد:خانه بدن‌سازی برای بهره برداری اولیه آماده است ولی با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، آیین افتتاحیه آن به تعویق افتاده است.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.