اجرای ۴ پروژه رفع آب‌گرفتگی در سطح منطقه شش

شهر بیست/ سرپرست شهرداری منطقه شش قم از اجرای چهار پروژه رفع آب‌گرفتگی معابر و شوارع در سطح منطقه خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه‌ها امسال زمستان مشکلی در آبگرفتگی نداریم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای ۴ پروژه رفع آب‌گرفتگی در سطح منطقه شش
شناسه : 24862 | انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴   پرینت

به گزارش «شهر  بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدرضا حسینی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای رفع آب‌گرفتگی‌های سطحی در منطقه شش، اظهار داشت: با توجه به افزایش نزولات آسمانی در چند سال اخیر، یکی از دغدغه‌های مهم در منطقه شش، رفع آب‌گرفتگی معابر است که طبق مطالعات، ۴ پروژه به‌عنوان راهکار این مشکل پیشنهادشده است.

سرپرست شهرداری منطقه شش قم با بیان اینکه دو مورد از این پروژه‌ها انجام‌شده که بهسازی نهر بلوار کشاورز شمالی بوده که ساماندهی شده و امسال مشکلی در زمینه بارندگی‌ها و بروز آبگرفتگی نخواهیم داشت، ابراز کرد: همچنین در قسمت ورودی از آیت‌الله کاشانی وضعیت مناسبی نداشتیم و در برخی از آب گرفتگی‌ها، آب وارد منازل می‌شد که در این محدوده کانالی به طول ۸۰۰ متر ازجمله پروژه‌های مهم عملیاتی شد.

حسینی خاطرنشان کرد: قسمتی در ورودی بلوار حمزه و بلوار بعثت در خصوص معضل آبگرفتگی وجود دارد که با اجرای ۴ پروژه در منطقه شش، امسال زمستان مشکلی در آبگرفتگی نداریم.

وی عنوان کرد: یکی از پروژه‌ها، ورودی قلعه کامکار است که زیرگذر آن مسدود بود و یک هفته اخیر این زیرگذر بازگشایی شد، در طول بسته بودن پروژه، تردد از بلوار حمزه با مشکلات زیادی انجام می‌شد، این پروژه بزرگ در ساماندهی ورودی قم در حال اجراست و ۵ ماه دیگر به اتمام می‌رسد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.