ساختمان جدید شهرداری منطقه یک احداث می‌شود

شهر بیست/ شهردار منطقه یک قم گفت: احداث ساختمانی در خیابان محتشم برای شهرداری منطقه پیش‌بینی و پیمانکار انتخاب‌شده و در حال گودبرداری است که با تأمین آب و برق به سرانجام می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ساختمان جدید شهرداری منطقه یک احداث می‌شود
شناسه : 24595 | انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به نقش همکاری مردم در توسعه خدمات در شهرها، اظهارداشت: درآمد شهرداری‌ها از مردم بوده و هزینه شهر می‌شود؛ دولت به شهرداری بودجه‌ای برای پرداخت حقوق و یا پروژه‌ها پرداخت نمی‌کند، مگر در رابطه با ارزش‌افزوده و سوخت درصد جزئی تعلق می‌گیرد که رقم زیادی نیست.

شهردار منطقه یک قم با اشاره به آخرین وضعیت بازسازی ساختمان شهرداری منطقه یک، تصریح کرد: این ساختمان در میدان جهاد با مشکلات پارکینگ برای نیروها و شهروندان روبروست، احداث ساختمانی در خیابان محتشم پیش‌بینی و پیمانکار انتخاب‌شده و در حال گودبرداری است که با تأمین آب و برق به سرانجام می‌رسد.

ترکمن خاطرنشان کرد: بلوار محتشم در سال ۹۸ به خسروشاهی وصل شده و به بلوار شهید روحانی نیز وصل متصل می‌شود، در این پروژه نیز برخی از مالکین در توافق سخت‌گیر هستند که علی‌رغم میل باطنی از طریق قوه قهریه ورود پیدا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه عدم مدیریت یکپارچه شهری گاهی مشکلات زیادی را در مسیر اجرای پروژه‌ها به وجود می‌آورد، افزود: گاهی پس از انجام آسفالت، شرکتی موفق به اخذ اعتبار در حفاری خیابانی می‌شود و روکش خیابانی از بین می‌رود، دراین‌باره نیاز به همگرایی و مدیریت یکپارچه‌ای وجود دارد.

شهردار منطقه یک قم با درخواست از مالکین املاک در مسیر، یادآور شد: خرید مناسب ملک، با توجه به حق‌الناس و با قیمت کارشناسی صورت گرفته و باید قبل از صدور رأی توافق کنند، برای نمونه جهت اتصال به بزرگراه امام علی(ع)، ۴ ملک که کوره آجرپزی بوده باقی‌مانده و انتظار همراهی داریم.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.