اجرای عملیات روکش آسفالت در شهرک ایثار قم

شهر بیست/ شهردار منطقه چهار قم از اجرای عملیات آسفالت در معابر و خیابان‌های فرعی شهرک شهید زین‌الدین و شهرک ایثار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اجرای عملیات روکش آسفالت در شهرک ایثار قم
شناسه : 24592 | انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی اصفهانیان مقدم گفت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان با رویکرد استانداردسازی و افزایش ضریب ایمنی در سطح معابر و شوارع سطح منطقه، تسهیل در عبور و مرور، پیشگیری از ایجاد ترافیک، حل مشکلات و بازسازی بافت شهری معابر و شوارع، بیش از ۲۰۰۰ تن آسفالت در شهرک شهید زین‌الدین و شهرک ایثار توزیع شد.

اظهار داشت: پروژه آسفالت‌ریزی با مساحت ۱۸۰۰۰متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد ریال در شهرک شهید زین‌الدین و شهرک ایثار اجرا شد و در سال ۹۸ شوارع اصلی شهرک زین‌الدین و ایثار روکش آسفالت شد و در کنار این پروژه‌ها، اجرا و بهره‌برداری از بوستان شهید زین‌الدین و بوستان محله‌ای در خیابان شهید ربانی‌نژاد از اقدامات شهرداری منطقه در شهرک شهید زین‌الدین در راستای ارتقای کیفیت محیط زیست شهری بوده است.

شهردار منطقه چهار قم در ادامه افزود: در ۴ ماهه نخست سال جاری بیش از ۳۰ هزار تن آسفالت در پروژه‌های مختلف به مساحت ۲۴۰ هزار متر مربع در سطح معابر اصلی و فرعی منطقه توزیع و پخش صورت گرفته است و  با توجه به پیش‌بینی‌های لازم در بودجه ۹۹، اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر و شوارع  مورد نیاز در سطح منطقه با در نظر داشتن اولویت‌ها اقدام خواهد شد.

اصفهانیان مقدم، ساماندهی و توسعه معابر منطقه را از اهداف مدیریت شهری دانست و ضمن تشکر از همکاری شهروندان مساعدت و همکاری آنان را گامی مهم در جهت تحقق این اهداف به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی معابر و شوارع و استانداردسازی بیان کرد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.