دستگیری اعضای باند سرقت از منازل در قم+ تصاویر

شهر بیست/ بازپرس شعبه هفتم دادسرای قم از بازداشت اعضای باند سرقت زنجیره‌ای منازل خبر داد و گفت: این افراد در پوشش تعمیرکار فنی وارد مجتمع های مسکونی شده و با استفاده از شاه کلید، اقدام به سرقت اموال می‌کردند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دستگیری اعضای باند سرقت از منازل در قم+ تصاویر
شناسه : 24537 | انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، مصطفی بهلولی بازپرس شعبه هفتم دادسرای قم از بازداشت باند سرقت زنجیره ای منازل خبر داد.

وی  بیان داشت: این افراد در پوشش تعمیرکار فنی وارد مجتمع های مسکونی شده و پس از گشودن درهای منازل از پیش شناسایی شده با استفاده از شاه کلید، اقدام به سرقت اموال می کردند.

این بازپرس دادسرای قم افزود: سارقان به صورت پیاده وارد محل سرقت شده و پس از سرقت، لباس صاحبخانه را به تن می کردند و با استفاده از ماسک از محلّ سرقت خارج شده و اموال مسروقه را با تاکسی و خودروهای کرایه‌ای منتقل می کردند که این موضوع، روند شناسایی آنها را بسیار پیچیده کرده بود اما پس از انجام اقدامات فنی توسط مأمورین خدوم پلیس آگاهی، متهمان شناسایی و با دستور قضایی در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و مقدار زیادی از اموال مسروقه بصورت دپو شده از آنان کشف شد.

بهلولی تصریح کرد: همچنین در بازرسی از منزل یکی از متهمین تعداد زیادی شاه کلید کشف شد که با بررسی صحنه های سرقت، واضح بود او با تبحری خاص و بدون تخریب، اقدام به گشودن درها و انجام سرقت ‌کرده است.

وی در ادامه گفت: تا کنون سه نفر از سارقان این باند دستگیر شده و به حداقل ده فقره سرقت اعتراف کرده اند که پس از تشکیل پرونده و رسیدگی قضایی با قرار بازداشت موقّت به زندان معرفی و تحقیقات برای شناسایی سایر متهمین و مرتبطین پرونده ادامه دارد.

بهلولی خاطر نشان کرد: برخورد با سارقان و متعرضان به امنیت مالی، جانی و روانی جامعه در سر لوحه اولویت‌های دستگاه قضا قرار دارد و با چنین مجرمینی بدون کوچکترین رأفت رفتار خواهد شد.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.