تشکیل کمیته نظارت بر ایمنی بر سازه‌های عمرانی در شهرداری قم

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تشکیل کمیته نظارت بر ایمنی بر سازه‌های عمرانی در شهرداری قم خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته، پل‌های با قدمت بیش از ۵ سال مورد بازرسی مستمر قرار خواهند گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل کمیته نظارت بر ایمنی بر سازه‌های عمرانی در شهرداری قم
شناسه : 24214 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اهمیت ساخت پل و تقاطع‌های غیر هم‌سطح در توسعه شهری، اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه شهری ارتقاء سیستم حمل‌ونقلی و توسعه شبکه حمل‌ونقل شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، سال ۹۹ را سال افتتاح پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در سیستم حمل‌ونقلی دانست و افزود: بیش از ۸۰۰ پروژه‌ عمرانی در سال ۹۹ افتتاح می‌شود که در سه سال گذشته کلنگ زنی شده و امسال شاهد بهره‌برداری آن در قم خواهیم بود.

حلوایی‌زاده، یکی از دغدغه‌های شهرداری قم را نظارت و بازرسی مستمر پل‌ها و تقاطع‌های غیر هم‌سطح دانست و گفت: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن یک پروژه مسئولیت شهرداری به اتمام نرسیده و نظارت بر ایمنی پروژه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی از تشکیل تیم نظارت بر ایمنی سازه‌های عمرانی در شهرداری قم خبر داد و گفت: تا امروز نسبت به بازرسی و نظارت بر ایمنی پروژه‌ها اقدامی انجام‌نشده بود اما با تشکیل این تیم پل‌های با قدمت بیش از ۵ سال مورد بازرسی مستمر قرار خواهند گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، تعمیر و بازسازی پل مصطفی خمینی را نخستین پروژه در حوزه تعمیر و بازسازی اعلام کرد و یادآور شد: پل مصطفی خمینی طبق بازرسی‌های انجام‌شده در اولویت نخست بازسازی و تعمیر قرار گرفت است.

حلوایی‌زاده ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد عملیات بازسازی پل مصطفی خمینی بااعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان  انجام‌شده و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
مالیات بر ارزش‌افزوده صرف توسعه شهر قم می‌شود
اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.