تشکیل کمیته نظارت بر ایمنی بر سازه‌های عمرانی در شهرداری قم

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تشکیل کمیته نظارت بر ایمنی بر سازه‌های عمرانی در شهرداری قم خبر داد و گفت: با تشکیل این کمیته، پل‌های با قدمت بیش از ۵ سال مورد بازرسی مستمر قرار خواهند گرفت.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تشکیل کمیته نظارت بر ایمنی بر سازه‌های عمرانی در شهرداری قم
شناسه : 24214 | انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اهمیت ساخت پل و تقاطع‌های غیر هم‌سطح در توسعه شهری، اظهار داشت: برای رسیدن به توسعه شهری ارتقاء سیستم حمل‌ونقلی و توسعه شبکه حمل‌ونقل شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، سال ۹۹ را سال افتتاح پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در سیستم حمل‌ونقلی دانست و افزود: بیش از ۸۰۰ پروژه‌ عمرانی در سال ۹۹ افتتاح می‌شود که در سه سال گذشته کلنگ زنی شده و امسال شاهد بهره‌برداری آن در قم خواهیم بود.

حلوایی‌زاده، یکی از دغدغه‌های شهرداری قم را نظارت و بازرسی مستمر پل‌ها و تقاطع‌های غیر هم‌سطح دانست و گفت: با ساخت و به بهره‌برداری رسیدن یک پروژه مسئولیت شهرداری به اتمام نرسیده و نظارت بر ایمنی پروژه‌ها ادامه خواهد داشت.

وی از تشکیل تیم نظارت بر ایمنی سازه‌های عمرانی در شهرداری قم خبر داد و گفت: تا امروز نسبت به بازرسی و نظارت بر ایمنی پروژه‌ها اقدامی انجام‌نشده بود اما با تشکیل این تیم پل‌های با قدمت بیش از ۵ سال مورد بازرسی مستمر قرار خواهند گرفت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، تعمیر و بازسازی پل مصطفی خمینی را نخستین پروژه در حوزه تعمیر و بازسازی اعلام کرد و یادآور شد: پل مصطفی خمینی طبق بازرسی‌های انجام‌شده در اولویت نخست بازسازی و تعمیر قرار گرفت است.

حلوایی‌زاده ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد عملیات بازسازی پل مصطفی خمینی بااعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان  انجام‌شده و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوشته های مشابه
کمبود هزار نیروی انسانی در مراکز درمانی و بهداشتی قم/ فاز اول بیمارستان نور افتتاح می‌شود
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.