آغاز پویش مردمی «احترام به خط سفید» در قم

شهر بیست/ پویش مردمی «احترام به خط سفید» به همت شهرداری قم برای نخستین بار در قم آغاز شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز پویش مردمی «احترام به خط سفید» در قم
شناسه : 24078 | انتشار : ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پویش مردمی «احترام به خط سفید» به همت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، پلیس راهور و آموزش پرورش باهدف ارتقای فرهنگ ترافیک و توجه به خط‌کشی عابر پیاده آغاز شد.

در این پویش مردمی که صبح امروز در چهارراه شهدا با حضور مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم و نمایندگان پلیس راهور و همیاران پلیس برگزار شد، با گل و کتابچه از افراد و رانندگانی که به خط‌کشی عابر پیاده احترام می‌گذاشتند، قدردانی شد.

علی نیک در حاشیه اجرای این مراسم، اظهار داشت: آموزش نخستین گام در ارتقای فرهنگ ترافیک بوده و نمی‌توانیم بدون ارائه آموزش‌های مناسب به شهروندان خواهان رعایت قوانین و مقررات توسط مردم و رانندگان باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم برگزاری چنین پویش‌های مردمی را در تربیت نسل کودک و نوجوان بیسار مؤثر دانست و افزود: تأثیرگذاری کودکان و نوجوانان آگاه در ارتقاء فرهنگ ترافیک بر همه ثابت‌شده و اجرای طرح همیاران پلیس توانسته بسیاری از خطاهای والدین در رانندگی را کنترل کند.

نیک، جزئیات پویش مردمی «احترام به خط سفید» را تشریح کرد و گفت: امروز این طرح برای نخستین بار در قم آغازشده و به عابران پیاده و رانندگانی که به قوانین خط‌کشی عابر پیاده احترام می‌گذاشتند با گل و کتابچه تقدیر شد.

وی، برگزاری این پویش مردمی را با همکاری پلیس راهور دانست و ادامه داد: این پویش با همکاری سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، پلیس راهور و آموزش ‌و پرورش برگزارشده و ادامه خواهد یافت.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.