ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی در محدوده بوستان جوان قم

شهر بیست/ شهردار منطقه دو قم گفت: هر نوع نقل و انتقال اعم از رسمی، عادی، تفکیک، خرید و فروش اراضی که خارج از محدوده و در حریم شهر قرار دارند و فاقد کاربری هستند، غیرقانونی بوده و صدور مجوز برای آن امکان پذیر نیست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ممنوعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی در محدوده بوستان جوان قم
شناسه : 21295 | انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، رضا رحیمی در خصوص تفکیک غیرقانونی اراضی زراعی حریم شهر منطقه ۲ شامل اراضی غربی و شمالی بزرگراه امام علی(ع) از جمله زمین های اطراف بوستان جوان، جاده معدن، گفت: از شهروندان گرامی خواستاریم از خرید و فروش این اراضی که به صورت غیرقانونی و بدون رعایت نصاب، تفکیک کرده‌اند خودداری کنند.

شهردار منطقه دو قم افزود: اراضی حریم شهر فقط قابلیت زراعی دارند و پس از گذشت زمان هیچ گونه ارزش افزوده‌ای نخواهند داشت لذا برای سرمایه گذاری و برنامه‌ریزی بلند مدت نیز مناسب نیست و تفکیک این اراضی تابع دستورالعمل‌های جهاد کشاورزی است.

رحیمی اظهار داشت: از مردم درخواست می‌کنیم قبل از خرید زمین در محدوده و حریم شهر، با مراجعه به شهرداری و استعلام نسبت به وضعیت داخل محدوده بودن، توافقات و همچنین شبکه معابر مطلع شوند و با اطلاع به نزدیکان و خانواده خود جلوی سوء استفاده احتمالی افراد سودجو را بگیرند.

وی در پایان ضمن تاکید بر رعایت مقررات و وظایف قانونی شهرداری مبنی بر نظارت ساخت و سازهای حریم شهر، گفت: متخلفین از قوانین به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

نوشته های مشابه
گیشه ۲۱ میلیاردی سینماهای قم در سال ۱۴۰۲
چاه‌های مسدود شده شهرداری قم فک پلمب شد
اجرای ۲۱۹ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۶ قم
بررسی راهکارهای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در قم
ضرورت تقویت آموزش پسماند در مدارس و مساجد
تولید روزانه ۱۰۰ تن کود کمپوست از پسماندهای قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.