در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع)

هفتمین همایش صنعت چوب استان قم برگزار می شود

شهر بیست/ سرپرست شركت شهرك های صنعتی قم از برگزاری هفتمين همايش صنعت چوب استان در شهرك صنعتی ثامن الائمه(ع) برای نخستين بار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هفتمین همایش صنعت چوب استان قم برگزار می شود
شناسه : 2051 | انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم، جواد علیمددی در دیدار با اعضای اتحادیه درودگران قم و عامل توسعه خوشه این صنعت در استان طی سخنانی اظهار کرد: تمام تلاش و برنامه های حمایتی این شرکت از صنایع کوچک و متوسط درودگری استان با هدف ارتقای سطح تولیدات و حرکت به سوی توسعه بازارهای داخلی و بین المللی انجام می شود.

وی با قدردانی از هماهنگی فعالان صنعت درودگری در انجام فعالیت های گروهی و توجه به منافع جمعی تصریح کرد: طی سال های اخیر اقدامات و برنامه های زیرساختی خوبی در بخش سخت افزاری و نرم افزاری شرکت شهرک های صنعتی قم برای حمایت از صنعت درودگری استان انجام گرفته و با پشتیبانی و حمایت فعالان این صنعت نیز دستاوردهای خوبی در سطح بازارهای خارجی بدست آمد.

علیمددی با تأکید بر اینکه حضورپررنگ وحمایت اتحادیه و بزرگان این صنعت از اقدامات زیرساختی، سبب دلگرمی و مشارکت حداکثری فعالان صنعت چوب خواهد شد، اضافه کرد: با رویکرد مناسب و شایسته فعالان صنعت درودگری، امسال شاهد برگزاری هفتمین همایش صنعت چوب استان در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) برای نخستین بار خواهیم بود.

وی بیان و رسیدگی به مشکلات و نیازهای تولیدکنندگان صنعت چوب، شناساندن بیش از پیش ظرفیت ها و زیرساخت های شهرک صنعتی ثامن و بیان خدمات دولت را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش در شهرک صنعتی برشمرد و یادآور شد: استقرار فعالان درودگری و صنعت چوب استان در این شهرک صنعتی ضمن آثار مثبت اجتماعی و محیط زیستی برای شهر و حومه، سبب برخورداری سرمایه گذاران از حمایت های نرم افزاری، تسهیلات مالی و مشاوره ای برای بهبود فضای کسب و کار خواهد شد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی قم در ادامه گفت: هفتمین همایش صنعت چوب استان، روز سه شنبه ۲۵ دی ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان و فعالان صنعت درودگری استان در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) واقع در کیلومتر ۳ جاده قم گرمسار برگزار و در کنار برنامه ها و اهداف همایش از پیشکسوتان این صنعت در استان نیز تجلیل می شود.

نوشته های مشابه
پردیس «بازار شهر» پرمخاطب‌ترین سینمای استان قم
مطالبه مردم قم از دولت برای حفظ خط B مترو/ منابع مالی تکمیل مونوریل مشخص شود
مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در پردیسان
«ژاو» در راه اسپانیا
تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) در دهه کرامت/ ضریح رأس‌الحسین(ع) در قم رونمایی می‌شود
تحول در حوزه‌های منظر شهری و گردشگری با اجرای طرح‌ها مطالعاتی در قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.