در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع)

هفتمین همایش صنعت چوب استان قم برگزار می شود

شهر بیست/ سرپرست شركت شهرك های صنعتی قم از برگزاری هفتمين همايش صنعت چوب استان در شهرك صنعتی ثامن الائمه(ع) برای نخستين بار خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
هفتمین همایش صنعت چوب استان قم برگزار می شود
شناسه : 2051 | انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم، جواد علیمددی در دیدار با اعضای اتحادیه درودگران قم و عامل توسعه خوشه این صنعت در استان طی سخنانی اظهار کرد: تمام تلاش و برنامه های حمایتی این شرکت از صنایع کوچک و متوسط درودگری استان با هدف ارتقای سطح تولیدات و حرکت به سوی توسعه بازارهای داخلی و بین المللی انجام می شود.

وی با قدردانی از هماهنگی فعالان صنعت درودگری در انجام فعالیت های گروهی و توجه به منافع جمعی تصریح کرد: طی سال های اخیر اقدامات و برنامه های زیرساختی خوبی در بخش سخت افزاری و نرم افزاری شرکت شهرک های صنعتی قم برای حمایت از صنعت درودگری استان انجام گرفته و با پشتیبانی و حمایت فعالان این صنعت نیز دستاوردهای خوبی در سطح بازارهای خارجی بدست آمد.

علیمددی با تأکید بر اینکه حضورپررنگ وحمایت اتحادیه و بزرگان این صنعت از اقدامات زیرساختی، سبب دلگرمی و مشارکت حداکثری فعالان صنعت چوب خواهد شد، اضافه کرد: با رویکرد مناسب و شایسته فعالان صنعت درودگری، امسال شاهد برگزاری هفتمین همایش صنعت چوب استان در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) برای نخستین بار خواهیم بود.

وی بیان و رسیدگی به مشکلات و نیازهای تولیدکنندگان صنعت چوب، شناساندن بیش از پیش ظرفیت ها و زیرساخت های شهرک صنعتی ثامن و بیان خدمات دولت را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش در شهرک صنعتی برشمرد و یادآور شد: استقرار فعالان درودگری و صنعت چوب استان در این شهرک صنعتی ضمن آثار مثبت اجتماعی و محیط زیستی برای شهر و حومه، سبب برخورداری سرمایه گذاران از حمایت های نرم افزاری، تسهیلات مالی و مشاوره ای برای بهبود فضای کسب و کار خواهد شد.

سرپرست شرکت شهرک های صنعتی قم در ادامه گفت: هفتمین همایش صنعت چوب استان، روز سه شنبه ۲۵ دی ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان و فعالان صنعت درودگری استان در شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) واقع در کیلومتر ۳ جاده قم گرمسار برگزار و در کنار برنامه ها و اهداف همایش از پیشکسوتان این صنعت در استان نیز تجلیل می شود.

نوشته های مشابه
شهرداری تولیدکننده قطعات بتنی می‌شود
۳۸۸۰۰ شهروند قمی در سال گذشته عوارض نوسازی پرداخت کردند
توسعه ۲۰۰ کیلومتری فیبر نوری در قم
«علیرضا قراگوزلو» چهره سال هنر انقلاب در قم شد
ضرورت فرهنگ‌سازی جداسازی زباله‌های خطرناک در قم
حل معضل آب‌گرفتگی در منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.